Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципи розташування машинобудівних підприємств

1. Наявність кваліфікованих фахівців, умов для їх підготовки, наукова база (науково-дослідні та проектні інститути. вищі навчальні заклади) – розміщення підприємств групами або кластерами.

2. Можливість роздільного виготовлення заготовок, деталей, вузлів та складання виробів – виділення заготівельних, механічних та складальних виробництв в окремі підприємства

3. Спеціалізація виробництва та кооперація по галузям та регіонам , забезпечення раціональних внутрішньорегіональних та міжрегіональних зв’язків.

Фактори територіального розташування машинобудівних підприємств

1. Сировинний – розташування поблизу від місць виготовлення сировини – є суттєвим для розміщення заводів важкого машинобудування.

2. Трудовий – наявність вільної робочої сили потрібної кваліфікації або можливостей для її підготовки

3. Енергетичний – близьке розташування енергогенеруючих потужностей та наявність у регіоні резервів електроенергії – для машинобудівних підприємств має відносно невелике значення

4. Транспортний – наявність зручних шляхів сполучення для доставки сировини та вивозу готової продукції – суттєвий для важкого машинобудування, ракетобудування, суднобудування.

5. Відстань до споживача – для машинобудівних підприємств має відносно невелике значення.

Наведені принципи та чинники можуть застосовуватися по різному в залежності від конкретних умов створення того чи іншого підприємства. Значущість кожного з них може суттєво змінюватися в залежності від конкретних умов господарювання в тій чи іншій країні.

 


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  3. IV група- показники надійності підприємства
  4. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  5. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  6. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  7. V розділ. Товарна політика підприємства
  8. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  9. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  10. Або продукція підприємств, що знаходяться за кордоном.
  11. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  12. Автопідприємства вантажних автомобілів




Переглядів: 420

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
М. Дніпропетровськ | Завдання на проектування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.