Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Опитувальник для пацієнтів з сексуальними порушеннями

1. Чи буває у Вас відчуття, що Ви «не досягаєте мети», «промахуєтеся повз мету», що Ви «кволий», що Ви «замкнений»? Чи можете Ви пригадати ще які-небудь прислів'я та приказки щодо Вашого захворювання? Що це за прислів'я?

2. Яким чином Вас «просвітили»? Як Ви це сприйняли?

3. Ваша здатність до сексуального збудження й сексуальна чутливість були відсутні або були слабкими з дитинства чи Вашу сексуальну сприйнятливість було вперше втрачено пізніше? Коли це відбулося? У зв'язку з чим?

4 Чи є для Вас різниця між сексом, сексуальністю й любов'ю?

5. Чи розглядаєте Ви Ваші відносини з партнером переважно з погляду тілесних функцій та особливостей (фігура, зріст, колір шкіри, запах, величина грудей, члена, частота оргазму та ін.)? Як Ви ставитеся до змін фізичних функцій і особливостей Вашого партнера (наприклад, у зв'язку зі старінням)?

6). Чи «замінний» для Вас Ваш партнер, чи «замінні» Ви для нього?

7. Чи можете Ви бути зі своїм партнером ніжні й без статевої близькості?

8. Чи застосовуєте Ви інтервальний тренінг, аутогенне тренування й інші релаксаційні методи?

9. Чи регулярно Ви приймаєте призначені Вам ліки? Чи знаєте Ви, як вони діють, на що Ви можете від них очікувати і які можливі побічні ефекти?

10. Який вплив виявляє Ваша професія / робота на Ваші сексуальні проблеми?

11. Чи уникаєте Ви по можливості професійних конфліктів? Які актуальні здатності є приводом або причиною цих конфліктів? Чи знайомі Ви з диференційно-аналітичним опитувальником (ДАО)?

12. Чи вважаєте Ви сексуальне збудження й задоволення «досягненням», якого Ви повинні домогтися, виходячи зі своєї самооцінки або самооцінки Вашого партнера (наприклад, певна кількість оргазмів)?

13. Чи приділяє Ваш партнер достатню увагу Вашим бажанням (попередні пещення, ніжність, позиції, введення статевого члена і т.ін.)?

14. Чи може Ваш партнер відверто сказати Вам про свої проблеми й бажаннях? Чи аргументує він, кричить, ставить запитання, вислуховує, замикається в собі? Чи почуваєте Ви, що він Вас приймає?

15. Чи є у Вас здатність сказати «ні», якщо Ви чогось не хочете?

16. Чи відіграють якості (актуальні здатності) Вашого партнера найбільшу роль у ваших відносинах?

17. Як Ви оцінюєте такі висловлення:

– Релігія (світогляд), якої я дотримуюся, дуже високо цінує вірність у сексуальних стосунках.

– Я приймаю унікальність мого партнера, яка проявляється в його якостях і здатностях.

– Я боюся втратити себе, втратити контроль над собою.

– Мої сексуальні проблеми викликають у мені відчуття неповноцінності.

18. Що для Вас є сенсом життя (стимулом, метою, мотивацією, життєвим планом, змістом хвороби й смерті, життя після смерті)?

19. Чи можете Ви сприймати своє страждання, як шанс пізнати невідомі дотепер сфери (тіло / відчуття, професія / діяльність, контакти, фантазія / майбутнє)?

 

ОПИТУВАЛЬНИКИ Р. ДАЛЬКЕ – Т. ДЕТЛЕФСЕНА [10]

 


Читайте також:

  1. БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ ДО ОПИТУВАЛЬНИКА
  2. Бланк опитувальника
  3. Бланк опитувальника
  4. Бланк опитувальника
  5. Вивчення задоволеності пацієнтів
  6. Деякі особливості розвитку дітей з мовленнєвими порушеннями
  7. Дії, що визнаються порушеннями прав інтелектуальної власності.
  8. Діти з порушеннями (вадами) психофізичного розвитку
  9. Досудовий рівень захисту прав пацієнтів
  10. Загальний опитувальник до позитивної психотерапії,
  11. Загальні рекомендації для пацієнтів з варикозним розширенням вен нижніх кінцівок
  12. Загальні рекомендації для пацієнтів з гемороєм




Переглядів: 378

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опитувальник для хворих на урологічні захворювання | Захворювання нирок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.