Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАВДАННЯ

 

1. Скласти багато контурне електричне коло по принциповій схемі, наведеній на рис. 2.1.

2. Встановити величини опорів резисторів та е.р.с. батарей відповідно до представлених на рисунку. Переконатись, що покази вимірювальних приладів співпадають з наведеними.

3. Змінити величини опорів резисторів та е.р.с. батарей. Встановлені величини та покази всіх вимірювальних приладів занести до таблиці 2.1. Виконати щонайменше 7 повторень змін та вимірювань.

4. Записати І правило Кірхгофа для точок А, В, С, Е. Перевірити його виконання для кожної точки відповідно до показів приладів.

5. Записати ІІ правило Кірхгофа для контурів ABEF-A, BEDC-B, AFDC-A. Перевірити його виконання для кожного контуру відповідно до показів приладів.

6. Зробити висновки, зазначивши похибки виконання правил та можливі їх причини.

 

Таблиця 2.1.

Експериментальні дані

 
R1              
R2              
R3              
R4              
R5              
ε1              
ε2              
ε3              
U1              
U2              
U3              
U4              
U5              
i1              
i2              
i3              
i4              
i5              
i6              

Лабораторна робота № 3.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 568

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Друге правило Кірхгофа (правило контурів) | Лінійні елементи кіл гармонічного струму.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.