Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАВДАННЯ

 

1. Скласти електричне коло за схемою рис. 3.1. Задати (довільним чином) значення напруги та частоти в генераторі, за допомогою осцилографа виміряти ці параметри. Результати звести в табл. 3.1.

Таблиця 3.1.

Дослідження роботи генератора

Задані генератором Виміряні осцилографом
f, Гц Uд, В U0, В Т, с
       
       
       

 

2. Скласти електричне коло за схемою рис. 3.2. Для 6-7 різних значень ємності конденсатора та частоти сигналу виміряти амплітудні значення напруги, струму, зсуву фаз між ними. Визначити опір конденсатора, порівняти виміряні значення з теоретичним. Дані звести в табл. 3.2.

Таблиця 3.2.

Дослідження роботи конденсатора

f, Гц ω, c-1 U0, В i0, А ΔT, с 1/ωC, Ом ΔR, Ом Δφ, рад
                   
                   
                   

 

 

3. Скласти електричне коло за схемою рис. 3.3. Для 6-7 різних значень індуктивності котушки та частоти сигналу виміряти амплітудні значення напруги, струму, зсуву фаз між ними. Визначити опір індуктора, порівняти виміряні значення з теоретичним. Дані звести в табл. 3.3.

Таблиця 3.3.

Дослідження роботи котушки індуктивності

f, Гц ω, c-1 U0, В i0, А ΔT, с ωL, Ом ΔR, Ом Δφ, рад
                   
                   
                   

 

4. У висновках зазначити ступінь узгодження теоретичних та розрахованих величин.

Лабораторна робота № 4


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 392

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика вимірювання зсуву фаз. | Дослідження резонансних кіл

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.