Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАВДАННЯ

1. Зібрати схему за рис. 6.3. Встановити відповідні режими роботи генератора та осцилографа. Отримати діаграму, подібну до рис. 6.4.

2. Замінити діод на інший, параметри якого відрізняються від ідеального. Отримати та зарисувати його ВАХ. Відзначити відповідні величини.

3. Замінити діод на стабілітрон (Zener Diode) 1N4733. Отримати та зарисувати його ВАХ. Визначити напругу стабілізації (як напругу пробою).

4. Зібрати схему за рис. 6.5. Отримати ВАХ на осцилографі. Зміною опору резистора R1 побудувати 6-7 ліній ВАХ на одному графіку. Величини R1 обирати з діапазону 100-700 кОм.

5. Зібрати схему за рис. 6.8. Отримати ВАХ на осцилографі. Зміною напруги на батареї визначити напругу відсічу. Побудувати 6-7 ліній ВАХ на одному графіку для різних напруг на затворі (до напруги відсічу).

6. У звіті представити зарисовані ВАХ різних елементів із зазначенням режимів вимірювання.

7. (Додаткове завдання підвищеної складності) За результатами вимірювань пп. 4-5 побудувати передаточні характеристики біполярного (залежність струму колектора від струму бази) та польового (див. рис. 6.7) транзисторів.

Лабораторна робота № 7


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 613

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дослідження напівпровідникових приладів. | Вторинні джерела живлення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.