Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАВДАННЯ

1. Зібрати схему генератора Колпітца з параметрами, вказаними на рис. 9.2. Переконатись, що осцилограми роботи генератора відповідають наведеним на рис. 9.3. За необхідності виправити помилки.

 

2. Задати довільним чином основні вихідні параметри генератора –напругу розмаху U та частоту f сигналу, що генерується.

 

3. Відповідно до обраних вихідних параметрів, провести перерахунок параметрів деталей, з яких складається генератор. У звіті навести відповідні розрахунки.

 

4. Змінити величини деталей у схемі. Включити генератор, виміряти частоту генерування та амплітуду (розмах) вихідного сигналу. Розрахувати відхилення реальних параметрів від закладених при розрахунках. Пояснити відхилення.

 

5. Повторити пп. 2-4 кілька разів. Результати звести до таблиці 9.1.

 

6. У звіті подати всі розрахунки, зведену таблицю 9.1. У висновках зазначити можливі причини відхилення дійсних значень від закладених.

 

Таблиця 9.1

Розрахунок параметрів генератора Колпітца.

№ експерименту Закладені параметри Параметри деталей генератора Робочі параметри Відхилення
U, В f, Гц E, В R1, кОм R2, кОм L, мГн C2, мкФ C3, мкФ C1, мкФ U, В f, Гц U, В / % f, Гц / %
1 В 20 % 4 Гц 0.4 %
                         
                         
                         
                         

 

Лабораторна робота № 10


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 605

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Генерування гармонічних сигналів. | Вивчення операційних підсилювачів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.