Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАВДАННЯ

1. Зібрати схему підсилювача з параметрами, вказаними на рис. 10.6. Переконатись, що осцилограми роботи підсилювача відповідають наведеним на рисунку. За необхідності виправити помилки.

 

2. Задати довільним чином значення коефіцієнту підсилення К, за формулою (2) розрахувати величини опорів резисторів. Встановити розраховані значення у електричне коло. За осцилограмами визначити дійсний коефіцієнт підсилення. Повторити п. 2 кілька разів. Результати звести в табл. 10.1.

Таблиця 10.1

К, теор. R1, кОм R2, кОм К, дійсн. відхилення, %
Підсилювач без інвертування
2.0014 0.05 %
         
...          
         
Підсилювач з інвертуванням
         
...          
         

 

3. Переробити схему для дослідження підсилювача з інвертуванням (рис. 10.4). Повторити п. 2 для зібраного підсилювача. Доповнити табл. 10.1.

 

4. Переробити схему для дослідження інтегратора. Експериментально підібрати параметри R та C для найкращого ефекту. Пояснити підібрані значення.

 

5. Повторити п. 4 для диференціатора.

 

6. (Додатково) виконати п. 4, замінивши конденсатор діодом. Дослідити створене коло.

 

7. У звіті навести всі практично зібрані схеми та розрахунки, зведену таблицю 10.1. У висновках зазначити можливі причини відхилення дійсних значень від закладених при розрахунках.

Лабораторна робота № 11


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 541

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вивчення операційних підсилювачів. | Генерування імпульсів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.