Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАВДАННЯ

1. Зібрати схему генератора з параметрами, вказаними на рис. 12.1. Переконатись, що осцилограми його роботи відповідають наведеним на рис. 12.2. За необхідності виправити помилки.

 

2. Задати довільним чином значення опору резистора та ємності конденсатора, визначити період генерованого сигналу T.

 

3. Повторити п. 2 кілька разів. Дані звести в табл. 12.1.

 

4. Зібрати схему генератора з параметрами, вказаними на рис. 12.3. Переконатись, що осцилограма його роботи відповідають наведеним на рисунку. За необхідності виправити помилки.

 

5. Задати довільним чином значення ємності конденсатора, визначити період генерованого сигналу T.

 

6. Повторити п. 5 кілька разів. Дані звести в табл. 12.2.

 

7. Зібрати схему генератора з параметрами, вказаними на рис. 12.4. Переконатись, що осцилограма його роботи відповідають наведеним на рисунку. За необхідності виправити помилки.

 

8. Повторити п. 5 для зібраного генератора кілька разів. Дані звести в табл. 12.3, подібну до табл. 12.2.

 

Таблиця 12.1

Залежність періоду сигналу від параметрів ГЛІН.

R, Ом C, Ф T, с α,
1 000 10∙10-6 0,045 4,5
       
       

 

 

Таблиця 12.2

Залежність періоду сигналу від параметрів ГЛІН зі стабілізацією струму польовим транзистором 2N3686.

C, Ф T, с β,
1∙10-6 0,110 110 000
     
     

 

 

9. За даними таблиць 12.1-3 визначити середні значення коефіцієнтів пропорційності α та β, розрахувати похибку.

 

10. У звіті навести всі схеми, розрахунки, таблиці. У висновках зазначити формули з визначеними коефіцієнтами.

Лабораторна робота № 13


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 589

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Генерування пилоподібних сигналів. | Принципи генерування АМ сигналів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.