Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАВДАННЯ

1. Зібрати схему генератора з параметрами, вказаними на рис. 13.3. Переконатись, що осцилограма його роботи відповідає наведеній на рисунку. За необхідності виправити помилки.

 

2. Задати довільним чином параметри інформаційного сигналу – частоту та діючу напругу. Задати величину глибини модуляції.

 

3. Провести розрахунки параметрів для всіх елементів кола модулятора (рис. 13.2) для передачі сигналу з параметрами, заданими у п. 2.

 

4. Встановити розраховані значення елементів електричного кола. Досягнути стійкої роботи модулятора. Зарисувати осцилограму його роботи із зазначенням параметрів осцилографа.

 

5. Повторити пп. 2-4 кілька разів. Результати звести в табл. 13.1.

 

6. У звіті навести всі схеми, розрахунки, зведену таблицю 13.1. У висновках зазначити ступінь відповідності закладених параметрів роботи модулятора та параметрів, що спостерігаються.

 

 

Таблиця 13.1

Розрахунок та експериментальне дослідження параметрів амплітудного модулятора

 

Задані параметри інф. сигналу Параметри модулятора Зарисовка осцилограми
V1 Глибина модуляції R1, кОм R2, кОм V2 V3, В
f, Гц U, В f, Гц U, В
0,5 1/2 1,412
                 
                 
                 
                 

 

Лабораторна робота № 14


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 529

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципи генерування АМ сигналів. | Генератор АМ сигналу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.