Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Семінар ТЕМА 1. Предмет, метод, принципи, система та джерела екологічного права– 2 год

 

1. Форми взаємодії суспільства і природи. Екологічна функція держави. Головні складові реалізації державної екологічної політики.

2. Поняття екологічного права.

3. Предмет і об’єкт екологічного права.

4. Методи правового регулювання в екологічному праві.

5. Система екологічного права.

6. Принципи екологічного права.

7. Загальна характеристика джерел екологічного права.

 

Питання для самостійної роботи:

1.Проблеми конституційного регулювання екологічних правовідносин.

2.Зміст і види екологічних правовідносин

3.Розвиток екологічного права.

4.Механізм реалізації еколого-правових норм

 

Практичне заняття. ТЕМА 1. Предмет, метод, принципи, система та джерела екологічного права– 2 год

Задача 1

Обласна рада прийняла рішення про спорудження заводу по переробці вторинної сировини і побутових відходів Матеріали нС-спорудження цього об’єкта пройшли державну екологічну експертизу і отримали в цілому позитивний висновок. Інженер Гайдуцький К. оскаржив цей висновок до обласної Ради народних депутатів, вважаючи його необ’єктивним. На його думку, такі підприємства самі є джерелом підвищеної екологічної небезпеки, а тому спорудження його в зоні житлової забудови є незаконним. Обласна Рада відмовила йому у визнанні висновку державної екологічної експертизи недійсним. Тоді він звернувся зі скаргою до міського суду.

Визначити коло суспільних правовідносин.

Чи підлягає скарга задоволенню?

Вирішити справу.

 

 

Задача 2

З метою будівництва сховища для мінеральних добрив і аг-рохімікатів фермер Кучерявець отримав на замовлення відповідну проектну документацію, яку передав на екологічну експертизу доценту місцевого сільськогосподарського університету Мальку згідно з їх особистими домовленостями .фермер зобов’язався передати у власність експерту земельну ділянку площею 0,7 га землі та збудувати на ній дачу, а експерт Малько - підготувати висновок щодо рекомендації для подальшої реалізації об’єкта екологічної експертизи.

Начальник міжрайонної екологічної інспекції державного управління екологічної безпеки з пропозицією визнати його недійсним.

Визначити коло суспільних правовідносин.

Чи є підстави для визнання еколого-експертного висновку недійсним?

Вирішити справу.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  5. III. центральная нервная система
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  8. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  9. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  10. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  11. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  12. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.




Переглядів: 503

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Задача З

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.