Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика проведення хронометражу уроку фізичної культури

 

Хронометраж уроку дає можливість визначити раціональний розподіл часу по частинах, окремих вправах і завданнях, розкрити послідовність чергування необхідної роботи і відпочинку, а також дати уявлення про загальну і моторну щільність уроку.

Загальною щільністю уроку називається відношення часу, використаного педагогічно виправданого, до всієї тривалості уроку. Моторна щільність уроку – це відношення часу, що затрачується безпосередньо на виконання фізичних вправ, до всієї тривалості уроку. Необхідно підготувати відомість обліку хронометражу уроку.

Розділи, які повинні хронометруватися:

1.Частини уроку.

2.Зміст діяльності учнів.

3.Час початку і закінчення діяльності учня.

4. Слухання вчителя, показ, обдумування завдань і т.д.

5. Виконання завдань.

6. Очікування чергового виконання завдань.

7. Підготовка місця занять, інвентарю і його прибирання.

До нераціонально використаного часу уроку відносяться:

- нераціональне шикування і перешикування учнів;

- незавчасна підготовка місць до занять вчителем;

- тривале очікування черги виконання вправ учнями через нестачу обладнання;

- невідповідна дисципліна на уроці;

- передчасне закінчення уроку через дисципліну учнів;

- втрата часу через спізнення вчителя на урок.

Загальна щільність уроку розраховується по формулі:

 

час, витрачений на педагогічно-виправдані дії x 100%
час усього уроку

 

ЗЩУ =

 

За відсутності простоїв ЗЩУ становить 100%.

Моторна щільність уроку розраховується по формулі:

 

час, витрачений на виконання вправ x 100%
час усього уроку

 

МЩУ=

 

 

Оцінка показника ЗАГАЛЬНОЇ ЩІЛЬНОСТІ УРОКУ:

Відмінно – 95-100%

Добре – 85-94%

Задовільно – 75-84%

Оцінка показника МОТОРНОЇ ЩІЛЬНОСТІ різних видів уроків фізичної культури:

1.Легка атлетика – 65-70%

2. Спортивні ігри – 60-70%

3. Гімнастика – 40-60%

4. Ритмічна гімнастика – 65-75%

5. Плавання – 70-80%


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  4. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  5. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. II. Організація і проведення спортивних походів
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  11. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  12. III. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 4311

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Графік пульсометрії уроку фізичної культури | ВІДОМІСТЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.