МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Графік пульсометрії уроку фізичної культуриЧСС (уд/хв) 0 5 10 15 20 25 30 35 40 Час уроку (хв.)
Графік пульсометрії одного або двох учнів, проведений на уроці фізичної культури, дасть можливість визначити співвідношення між навантаженнями і фізіологічними особливостями або станом здоров’я учня. За графіком можна судити про рівень функціональних можливостей, правильністю розподілу навантажень та інтервалів відпочинку. Фізіологічна крива повинна представляти собою лінію, що повільно піднімається від підготовчої до основної частини. В основній частині уроку вона повинна підніматися на 80-90% від початкової величини, з декількома зубцями при найінтенсивніших вправах, потім помітно знижуватись до кінця уроку. Незначний підйом і плоска форма кривої свідчить про недостатнє навантаження. Якщо пульс при виконанні окремих вправ не досягає 130-140 уд/хв, то не можна розраховувати на тренувальний ефект уроку. У кожне заняття рекомендується включати 2-3 короткі «піки» навантаження тривалістю до 2 хвилин при ЧСС 90-100% від максимальної величини. Різке збільшення показника ЧСС і відсутність вираженої тенденції фізіологічної кривої до зниження в кінці уроку, вказує на велике навантаження. Неповне відновлення пульсу на 20-30% в кінці уроку в порівнянні з початковою величиною вважається нормою. Градація навантаження за ЧСС (за В.С. Фарфелем): ЧСС до 130 уд/хв – навантаження низької інтенсивності ЧСС 140-160 уд/хв – середньої інтенсивності ЧСС 165-170 уд/хв – великої інтенсивності ЧСС 175 і вище – високої (верхня межа для учнів основної медичної групи) ЧСС 185-200 уд/хв – максимальної інтенсивності (біг на 100, 200 м для добре підготовлених учнів). Об’єму навантаження в залежності від інтенсивності – 5 зон (за Набатніковій М.Я.): 1 зона – низька інтенсивність ЧСС до 130 уд/хв. 2 зона – середня – ЧСС 130-154 уд/хв. 3 зона – велика інтенсивність – ЧСС 155-172 уд./хв. 4 зона – висока – ЧСС 173-187 уд./хв 5 зона – максимальна інтенсивність – ЧСС 188-200 уд/хв. 4 і 5 зони використовуються у навчально-виховному процесі юних спортсменів (верхня межа для учнів основної медичної групи) Після закінчення вимірів ЧСС треба проаналізувати і зробити висновок (текстове заключення) про величину навантаження, характерні його зміни у часі, дати свої зауваження і пропозиції з організації та методики проведення урок у зв’язку з даними показника ЧСС. Текстовий аналіз змін величини фізичного навантаження на уроці становить в обсязі 0,5-1 сторінки.
ІНТЕНСИВНІСТЬ ФІЗИЧНОГО НАВАНТАЖЕННЯ ПО РЕАКЦІЇ ЧСС (в хв.)
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|