Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



НАВЧАЛЬНОГО ДНЯ ШКОЛЯРІВ

Завданнямиформ фізичного виховання протягом навчального дня школярів є:

• відновити втомленій дитині роботоздатність, увагу;

• зняти м’язове і розумове напруження;

• попередити порушення постави.

Недооцінка фізкультурних хвилинок і пауз є однією з причин тієї пара­доксальної статистики, яка свідчить, що кількість дітей із різними захво­рюваннями з класу до класу не зменшується, а навпаки, збільшується, порівняно з початком навчання у школі.

Організаціяфізкультурних хвилинок передбачає підготовку приміщення й учнів, які для виконання вправ виходять із-за парт, послаблюють комірці, ремені. Фізкультхвилинки проводяться в 1-8 класах на кожному уроці за перших ознак (порушення уваги, зниження активності), яка наступає переважно після 20-30 хв. роботи (залежно від віку та інтенсивності розумової діяльності дітей). Час початку фізкультхвилинки визначається вчителем. У старших класах проводяться фізкультпаузи тільки під час занять у навчально-виробничих майстернях за типом виробничої гімнастики.

Виняткове значення фізкультхвилинки мають у роботі з молодшими школярами, котрі швидко втомлюються внаслідок одноманітної роботи. Внутрішнє гальмування призводить до зниження уваги учнів, а короткочас­не виконання фізичних вправ викликає збудження в інших ділянках головного мозку, що сприяє відпочинку.

Організовуючи фізкультурні хвилинки, дуже важливо дотримуватися певних методичних умов,а саме: належної їх тривалості (2,5-3 хв.), включення 3-4 вправ з 6-8-разовим повторенням кожної. Окремі вправи для рук, для відчуття постави можуть виконуватися за партою. Комплекс передбачає вправи для м’язів рук, спини, ніг, які здатні зняти статичне напруження, активізувати дихання, посилити кровообіг (усунути застійні явища).

Світ фізкультхвилинок досить різноманітний і у жанровому й у тематичному планах. Умовно їх можна поділити на такі групи:

1. Фізкультурні вправи.

2. Імітативні рухи.

3. Музичні паузи.

4. Ігрові хвилинки.

У початкових класах фізкультхвилинки проводять двічі за урок у 1 класі та один раз у 2-4 класах.


Фізкультурні паузи проводяться у групах подовженого дня і в домашніх умовах учнями середніх і старших класів протягом 10-15 хв. кожних 50-60 хв. навчальної праці з кількістю вправ – 5-7. Крім загальнорозвиваючих вправ, виконують біг на місці, стрибки, рухливі ігри. Під час фізкультпауз учні, зазвичай, опрацьовують домашні завдання з фізичної культури. Якщо є змога музично супроводжувати фізкультпаузи, то це є додатковим фактором відпочинку дітей. В комплекси вправ можна включати піднімання та опускання рук, нахили та повороти тулуба, згинання та розгинання пальців, поперемінне піднімання ніг, присідання, стрибки та ін. До змісту фізкультпауз можна включати повільний біг. Рухливі ігри тощо. Запис комплексів фізкультпауз здійснюється за допомогою гімнастичних термінів.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. III. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  3. III. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  4. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  5. IV. План навчального процесу.
  6. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  7. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  8. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  9. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  10. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  11. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  12. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.




Переглядів: 569

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Фізкультхвилинка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.