Що перешкоджає дефіциту товарів у продажі в умовах ринкових відносин?
а) вільний рух цін;
б) точне визначення виробниками можливостей покупців;
в) ефективна збутова політика підприємств;
г) державне регулювання;
д) сильна мотивація приватних підприємств розширювати випуск продукції.
Які риси властиві ринковому механізму?
а) продукція вироблялася для задоволення тих, хто ї створює;
б) кожне підприємство не може існувати відокремлено;
в) існує достатня кількість ресурсів для ведення господарства;
г) виробники і споживачі спілкуються мовою цін;
д) що, як і для кого виробляти визначає уряд.
9. Якщо ціна товару нижче точки перетину кривих попиту і пропозиції, то виникає:
а) надлишок;
б) дефіцит;
в) зростає безробіття;
г) рівновага на ринку;
д) всі відповіді правильні.
10. Цінова еластичність попиту буде вища:
а)на товари першої необхідності, ніж на товари обкошу;
б) в тих випадках, коли споживачі використовують даний товар з найбільшою корисністю для себе;
в) чим більше альтернативні витрати виробництва;
г) чим менш необхідний товар споживачу;
д) в жодному з перерахованих випадків.
11. Еластичність пропозиції залежить головним чином від:
а) числа товарів-замінників даного продукту;
б)періоду часу, впродовж якого продавці можуть пристосуватися до зміни цін;
в) того, чи є даний товар предметом першої необхідності або розкоші;
г) того, чи відноситься даний товар до предметів тривалого користування;
д)частка доходу споживача, яка спрямовується на покупку даного товару.
Які умови характеризують монополію?
а) один продавець і один покупець;
б) багато продавців та покупців;
в) кілька продавців і багато покупців;
г) багато продавців і один покупець;
д) необмежена кількість продавців.
Хто має контролювати діяльність корпорації?
а) акціонери;
б)менеджери;
в) держава;
г) засновники;
д) діяльність корпорації не повинна контролюватись.
В чому полягає недоліки такої організаційної системи бізнесу, як корпорація?
а) необмежена відповідальність;
б) неможливість вилучення капіталу з бізнесу;
в) потенційна можливість конфліктів між акціонерами;
г) усі попередні відповіді правильні;
д) усі попередні відповіді неправильні.
Читайте також: - IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
- V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
- VII. За видами товарів і послуг
- Автомати для продажу штучних товарів
- Автономне існування людини в екстремальних умовах
- Агентські продажі
- Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
- Аналіз ефективності реальних інвестиційних проектів в умовах ризику
- Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей
- Аналіз ринкових можливостей.
- Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
- Аналізцін і товарівконкурентів
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|