Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порівняння педагогічної й андрагогічної моделей навчання по М.Ноулзу

№ п /п Параметри Педагогічна модель Андрагогічна модель
Самосвідомість Відчуття залежності Усвідомлення зростаючої самокерованності
Досвід Незначна цінність Невичерпне джерело навчання
Готовність до навчання Визначається фізіологічним розвитком і соціальним примусом Визначається завданнями з розвитку особистості й оволодінню соціальними ролями
Застосування отриманих знань Відкладене Термінове
Орієнтація в навчанні На навчальний предмет На рішення проблеми
Психологічний клімат навчання Формальний, oрієнтований на авторитет викладача, конкурентний Неформальний, заснований на взаємоповазі й спільній роботі
Планування навчального процесу Викладачем Спільно з тим, хто навчається
Визначення потреб навчання Викладачем Спільно з тим, хто навчається
Формулювання цілей навчання Викладачем Спільно з тим, хто навчається
Побудова навчального процесу Логіка навчального предмета , змістовні одиниці Залежно від готовності того, хто навчається, до навчання, проблемні одиниці
Навчальна діяльність Технологія передачі знань Технологія пошуку нових знань на основі досвіду
Оцінка Викладачем Спільне визначення нових вмінь

 

Як зазначає С.І. Змійов [5..] модель навчання можна визначити як систематизований комплекс основних закономірностей діяльності учня і вчителя у процесі навчання. З урахуванням п'яти розглянутих принципів навчання визначемо основні характеристики андрагогічної і педагогічної моделей навчання по М. Ноулзу.

У педагогічній моделі учень повністю залежить від викладача, який визначає цілі, зміст і результати навчання. Його роль і діяльність пасивні, направлені на сприйняття. Звідси основними методами навчання є передавальні, трансляції. З погляду андрагогіки дорослі, що навчаються усвідомлюють глибоку потребу в самостійності, в самоврядуванні. Тому завдання викладача зводиться до надання допомоги учню пошуку інформації.

 


Читайте також:

  1. IV. Зміст навчання
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 1061

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципи андрагогіки. | Відмінності андрагогічної та педагогічної систем навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.