МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мета та завдання методичних вказівокМЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ До виконання лабораторних робіт з дисципліни “Використання експлуатаційних матеріалів і економія ПЕР” Для підготовки бакалаврів з напрямку 6.0902 (Інженерна механіка) спеціальності «Автомобілі та автомобільне господарство» денної та заочної форми навчання
ЗАТВЕРДЖЕНО: Редакційно-видавничою секцією науково-методичної ради ДДТУ “___” ____ 2008р, протокол №
Дніпродзержинськ Розповсюдження і тиражування без офіційного дозволу Дніпродзержинського державного технічного університету заборонено. Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з дисципліни “Використання експлуатаційних матеріалів і економія ПЕР” для підготовки бакалаврів з напрямку 6.0902 (Інженерна механіка) спеціальності «Автомобілі та автомобільне господарство» денної та заочної форми навчання /Укладач: к.т.н., доцент Сасов О.О. Дніпродзержинськ, ДДТУ, 2008.- 34 с.
Укладач: к.т.н., доцент. Сасов О.О.
Відповідальний за випуск: д.т.н., проф. Коробочка О.М . Рецензент: к.т.н., доцент кафедри ААГ Рудасьов В.Б.
Затверджено на засіданні кафедри ААГ Протокол № від
Коротка анотація видання. У методичних вказівках до лабораторних робіт наведена методика виконання дослідження властивостей бензинів, дизельного палива, мастил та охолоджувальної рідини. Вони призначені для студентів, які навчаються за спеціальністю «Автомобілі та автомобільне господарство». ЗМІСТ
ВСТУП........................................................................................................................4
ВСТУП Автомобільна промисловість безпосередньо сприяє економічному та соціальному розвитку України. Для підвищення ефективності використання автотранспорту, належної організації перевезень вантажів та пасажирів, передбачено подальший розвиток автомобільної промисловості, підвищення надійності, економічності та підвищення використовування усіх експлуатаційних матеріалів; якості бензинів та дизельного палива, мастил і т.д. Дані методичні вказівки вміщують найважливіші роботи по дослідженню якості бензинів, дизельного палива, мастил та охолоджувальних ридин. Мета та завдання методичних вказівок Мета методичних вказівок - надати допомогу студентам у засвоюванні теоретичних знань та отримання практичних навиків по визначенню якості бензинів та дизельного пального. Завдання методичних вказівок - навчити студента визначати якість бензинів та дизельного палива, їх придатність до використання. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|