МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Визначення тиску насичених концентрованих парів
Тиск концентрованих парів свідчить про наявність легких фракцій у бензині. Пар який знаходиться у рівновазі з рідиною називається концентрованим або насиченим. У стані насиченості пари мають велику пружність, і якщо більше легких фракцій у паливі, тим вище тиск насичених парів. У рідкому паливі можливо розчинення газоподібних і низькомолекулярних рідких вуглеводів при підвищеній температурі. Крізь жиклер при цьому поступає емульсія і горюча суміш збіднюється. У різних місцях бензосистеми утворюються парові пробки і погіршується паливопостачання. Визначення тиску насичених парів бензину, який досліджується, дає можливість оцінювати паливо з точки зору пускових якостей бензину, схильності його до утворення «парових пробок», можливих витрат. Потім роблять аналіз бензину, що досліджується, і порівнюють його з стандартним значенням. Тиск насичених парів визначають на пристрої (рис 1.4.). У нижню частину наливають паливо, що досліджується, і щільно приєднують її до верхньої частини, місткість якої у 4 рази більш нижньої. Ніпель повітряної камери з'єднують гумовою трубкою з манометром. Зібраний прилад занурюють у водяну баню на 20 хвилин при температурі 38°С ± 0,3°С. Прилад декілька разів виймають з бані, сильно коливають і знову занурюють у воду, не допускаючи переохолодження приладу, а потім визначають познаки манометра, як тиск р1 бензину, що досліджується. Потім вносять поправку у значення манометру Р. Тиск насичення парів визначають за формулою р = р1+Δр (2) При повітряному тиску вище 780 мм. рт. ст, поправочний коефіцієнт підраховують за формулою (3) де t - температура повітряної камери у початку іспитів, °С; Рt - пружність води при °С, мм рт. ст. (табл. 1.3); Р38 - пружність парів води при 38°С, мм. рт. ст.; Ра - барометричний тиск у місці де проводився іспит, мм. рт. ст. 1- паливна камера; 2 -повітряна камера ; 3 - баня з рідиною; 4 - манометр Рисунок 1.4 - Прилад для визначення тиску ненасичених парів При повітряному тиску нижчому за 760 мм. рт. ст. поправку для підрахунків беруть у табл.1.4. Таблиця 1.3 - Пружність насичених парів при різних температурах
Таблиця 1.4- Поправка для підрахунків при повітряному тиску нижчому за 760 мм. рт .ст
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|