Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція № 3. МНОЖИНИ|безліч| І ПІДМНОЖИНИ

 

3.1. Завдання|задавання| множин|безлічі|

Якщо об'єкт є|з'являється,являється| елементом множини|безлічі|, то говорять, що належить . Позначення . Інакше говорять, що не належить . Позначення .

Множина|безліч|, що не містить|утримує| елементів, називається порожньою|пустим|. Позначення: .

Щоб задати множину|безліч|, потрібно вказати, які елементи їй належать. Це можна зробити різними способами.

· Переліком|перерахуванням| елементів: .

· Характеристичним предикатом: .

· Процедурою, що породжує: .

При завданні|задаванні| множин|безлічі| переліком|перерахуванням| позначення елементів звичайно беруть у фігурні дужки і розділяють комами. Характеристичний предикат (від латинського praedicatum) – це деяка умова, виражена|виказана,висловлена| у формі логічного твердження|затвердження|, що повертає логічне значення. Якщо для даного елементу умова виконана, то він належить визначуваній множині|безлічі|, інакше – не належить. Процедура, що породжує, – це процедура, яка, будучи запущеною|занедбаною|, породжує деякі об'єкти, що є|з'являються,являються| елементами визначуваної множини|безлічі|.

Приклад|зразок| 3.1.;

;

.

 


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Знову рахуємо підмножини
  9. Клітинна селекція рослин.
  10. Колекція фонограм з голосами осіб, які анонімно повідомляли про загрозу вибуху
  11. ЛЕКЦІЯ (4): Мануфактурний період світової економіки
  12. Лекція - Геополітика держави на міжнародній арені




Переглядів: 893

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Предикати | Парадокс Рассела

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.