Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Осмислення учнями знань.

1. Робота з підручником.

Читання тексту "Земля — планета Сонячної системи".

2. Відповіді на запитання.

— Яку форму має Земля? Як можна довести, що Земля має форму кулі? Хто з відомих мандрівників довів це? Хто першим побачив, що Земля — куля?

— Уявіть, що ви стоїте на березі моря. На горизонті з'явився корабель. Спочатку ви бачите його щогли, трохи згодом — корпус. Чому?

— Як називається природний супутник Землі? Що називають орбітою місяця?

— Що таке глобус? Що означає слово "глобус"?

— Що зображено на глобусі? Скільки полюсів має Земля? Назвіть їх.

— Покажіть на глобусі Північний полюс' Південний полюс. Що таке екватор?

— Покажіть на глобусі північну і південну півкулі.

— Яке значення має глобус для людей?

VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.

Робота у зошиті з друкованою основою

VIII. Домашнє завдання.

Прочитати статтю " Земля — планета Сонячної системи". Дати відповіді на запитання до цього тексту.


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Як обертається Земля.

Мета. Засвоєння учнями знань про причини зміни дня і ночі на земній кулі, сформувати уявлення про зміни пір року, розвивати науковий світогляд, виховувати інтерес до наукових знань, спостережливість, кмітливість.

Обладнання. Глобус, м'яч, електролампа на підставці, картини, на яких зображені різні пори року; схеми обертання Землі навколо своєї осі і Сонця.

Хід уроку

І. Підсумок фенологічних спостережень.

II. Перевірка домашнього завдання.

1. Фронтальне опитування за питаннями.

— Якою люди уявляли Землю колись?

— Як можна довести, що Земля має форму кулі?

— Як називається природний супутник Землі?

— Що таке глобус? Яке значення має глобус для людей?

2. Індивідуальне опитування.

— Розповісти про Землю, як планету Сонячної системи; про глобус.

— Показати на глобусі Північний і Південний полюси, екватор, північну і південну півкулі.

III. Актуалізація опорних знань.

— На сьогоднішньому уроці ми вивчатимемо дуже цікаву тему.

У мене в руках конверт, в якому знаходяться загадки, які допоможуть вам визначити тему уроку

♦ Жовта паляниця над дахом повисла. (Сонце.)

♦ На чорному полі срібний пастух золоті вівці пасе. (Місяць і зорі.)

♦ Коли мати входить в хату, всіх вона вкладає спати. А як батько заходить, всіх на ноги підводить. Хто зуміє відгадати:

що за батько, що за мати? (День і ніч.)

♦ Щорічно приходять до нас в гості: одна сива, друга молода, третя скаче, а четверта плаче.

— Ми вивчатимемо обертання Землі, дізнаємося, чому буває день і ніч, чому змінюються пори року.


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 555

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу. | IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.