Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Осмислення учнями знань.

1. Робота з підручником.

Опрацювання статті "Як зображують поверхню Землі на глобусі і карті".

2. Відповіді на запитання.

— Що таке фізична карта?

— Яким кольором позначено на карті чи глобусі низькі, середні і високі гори?

— Як показано глибокі та мілкі місця морів та океанів?

— Що спільного між глобусом і картою півкуль? У чому їх різниця?

— Який масштаб використовується на картах?

— Назвіть вимоги до роботи з картою, про які дізналися.

3. Робота в групах.

Діти у групі виконують завдання, а тоді хтось один відповідає біля дошки. Учні з інших груп ставлять запитання.

1 група. Порівняйте план і карту за питаннями.

1) Які території зображують на них?

2) Який масштаб використовують?

3) Як вказують основні сторони горизонту?

4) Як позначено предмети?

2 група. Порівняйте фізичну карту півкуль і фізичну карту України.

1) Що зображено на кожній карті?

2) На якій карті масштаб менший? Чому?

3) На якій із карт зображено більше об'єктів земної поверхні? Чому?

3 група. Підготуйте подорож фізичною картою України.

1) Покажіть на карті Київ. У якому напрямі від Києва знаходиться місцевість, де ми живемо?

2) Покажіть на карті кілька великих міст, прочитайте їхні назви. У якому напрямі вони знаходяться від нашої місцевості?

3) Знайдіть на карті гори, рівнини і кілька річок.

4. Робота в зошитах з друкованою основою

VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.

— Що ми вивчили на уроці?

— Що нового дізналися?

— Що цікаве запам'ятали?

— Що сподобалося?

— Що не сподобалося?

— Отже, яка різниця між планом місцевості і картою?

VIII. Домашнє завдання.

Опрацювати статтю підручника "Як зображують поверхню Землі на глобусі і карті".

Виконати завдання 5-6 у зошиті з природознавства з друкованою основою

Творче завдання: скласти подорож фізичною картою України з нашої місцевості у будь-яку точку країни (на вибір).


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Материки Землі.

Мета. Закріпити знання про карту півкуль, ознайомити учнів з поняттям "материки", з їхнім розміщенням на глобусі і карті півкуль; виховувати любов до рідної землі; розвивати прагнення примножувати її багатства.

Обладнання. Фізична карта півкуль, контурні карти, глобус, фізична карта України.


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 584

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу. | Хід уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.