Хід уроку
I. Підсумок фенологічних спостережень.
II. Перевірка домашнього завдання.
1. Індивідуальне (письмове) опитування.
1 картка. Який масштаб більший, а який — менший?
1 см — 100 м; 1 см — 150 км; 1 см - 1000 м; 1 см — 250 км.
Пояснити, що означають ці записи. Який масштаб можна використати під час складання плану, а який — під час складання карти?
2 картка. Чим відрізняється карта від плану місцевості? Написати відмінності.
2. Фронтальне опитування.
— Що ми називаємо картою?
— Як зображують на глобусі і карті поверхню Землі?
— Як зображують основні сторони горизонту на карті?
— Чим зручніше користуватися — глобусом чи картою півкуль? Чому?
3. Індивідуальне (усне) опитування.
Розповісти про те, як зображують поверхню Землі на глобусі і карті. Назвати вимоги до роботи з картою.
4. Заслухати кілька підготовлених вдома "подорожей" картою України (за вибором учителя).
Читайте також: - A. Організація уроку.
- B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
- I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
- II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
- III. Підсумки уроку
- III. ПІДСУМКИ УРОКУ
- III. ПІДСУМКИ УРОКУ
- III. підсумки уроку
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|