МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
VII. Підсумок уроку.— Що ми вивчили на сьогоднішньому уроці? — Які корисні копалини ви знаєте? — Назвіть копалини нашої місцевості. — Чому корисні копалини потрібно економно і раціонально використовувати? VI. Осмислення учнями знань. 1. Відповіді на запитання. — Про які корисні копалини Тернопільщини ви дізналися на уроці? — Для чого використовується гравій і галька? — Вкажіть істотні ознаки крейди. — Які досліди ми проводили на уроці? 2. Робота в зошитах з друкованою основою, с. 50. 3. Кросворд. VIІ. Домашнє завдання. Описати одну з корисних копалин, яку видобувають у нашій області (на вибір) за планом. 1. Властивості корисної копалини. 2. Яким способом її видобувають? 3. Де в області знаходяться її родовища? 4. Значення корисної копалини. № уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____ Тема. Ґрунти в рідному краї. Мета. Продовжити формувати в учнів поняття "ґрунт", ознайомити із видами ґрунтів на прикладі своєї місцевості; розвивати спостережливість, логічне мислення, вміння висловлювати і аргументувати свою думку; виховувати шанобливе ставлення до природи. Обладнання. Ґрунти, таблиці. Хід уроку I. Підсумок фенологічних спостережень. II. Перевірка домашнього завдання. 1. Фронтальне опитування. — Що таке корисні копалини? — Що називають родовищем корисної копалини? — Які горючі корисні копалини видобувають у нашій області? Рудні? Нерудні? — Які з цих корисних копалин видобувають відкритим способом, а які — у шахтах; за допомогою свердловин? 2. Індивідуальне опитування (усне). Розповісти про одну із корисних копалин, яку видобувають у нашій області (3—4 учні). 3. Гра "Юні дослідники". (Робота з фізичною картою України.) — Визначте, у яких областях України добувають ті ж корисні копалини, що й у нас. III. Актуалізація знань учнів. — Крім корисних копалин, матінка-земля дала нам ще один безцінний подарунок. А що це, дізнаєтесь, відгадавши загадку. • Увесь світ годую, а сам не їм. (Ґрунт.) — Пригадайте, що таке ґрунт. — З чого він складається? — Який грунт називають родючим? — Яке значення має Грунт у природі? — Для чого люди використовують грунт? IV. Повідомлення теми і завдань уроку. — А на сьогоднішньому уроці ми дізнаємось про ґрунти, які є у нашому рідному краї. Читайте також:
|
||||||||
|