МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
VII. Підсумок уроку.— Що ми вивчили на сьогоднішньому уроці? — Які корисні копалини ви знаєте? — Назвіть копалини нашої місцевості. — Чому корисні копалини потрібно економно і раціонально використовувати? VI. Осмислення учнями знань. 1. Відповіді на запитання. — Про які корисні копалини Тернопільщини ви дізналися на уроці? — Для чого використовується гравій і галька? — Вкажіть істотні ознаки крейди. — Які досліди ми проводили на уроці? 2. Робота в зошитах з друкованою основою, с. 50. 3. Кросворд. VIІ. Домашнє завдання. Описати одну з корисних копалин, яку видобувають у нашій області (на вибір) за планом. 1. Властивості корисної копалини. 2. Яким способом її видобувають? 3. Де в області знаходяться її родовища? 4. Значення корисної копалини. № уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____ Тема. Ґрунти в рідному краї. Мета. Продовжити формувати в учнів поняття "ґрунт", ознайомити із видами ґрунтів на прикладі своєї місцевості; розвивати спостережливість, логічне мислення, вміння висловлювати і аргументувати свою думку; виховувати шанобливе ставлення до природи. Обладнання. Ґрунти, таблиці. Хід уроку I. Підсумок фенологічних спостережень. II. Перевірка домашнього завдання. 1. Фронтальне опитування. — Що таке корисні копалини? — Що називають родовищем корисної копалини? — Які горючі корисні копалини видобувають у нашій області? Рудні? Нерудні? — Які з цих корисних копалин видобувають відкритим способом, а які — у шахтах; за допомогою свердловин? 2. Індивідуальне опитування (усне). Розповісти про одну із корисних копалин, яку видобувають у нашій області (3—4 учні). 3. Гра "Юні дослідники". (Робота з фізичною картою України.) — Визначте, у яких областях України добувають ті ж корисні копалини, що й у нас. III. Актуалізація знань учнів. — Крім корисних копалин, матінка-земля дала нам ще один безцінний подарунок. А що це, дізнаєтесь, відгадавши загадку. • Увесь світ годую, а сам не їм. (Ґрунт.) — Пригадайте, що таке ґрунт. — З чого він складається? — Який грунт називають родючим? — Яке значення має Грунт у природі? — Для чого люди використовують грунт? IV. Повідомлення теми і завдань уроку. — А на сьогоднішньому уроці ми дізнаємось про ґрунти, які є у нашому рідному краї. Читайте також:
|
||||||||
|