МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
VI. Осмислення учнями знань.1. Робота з підручником. Опрацювання статті "Грунти в рідному краї". Відповіді на запитання після статті. 2. Робота в зошитах з друкованою основою VII. Узагальнення та систематизація знань. — Що таке грунт? — З чого він утворюється? — Який грунт називають чорноземом? — Назвіть особливості піщаного і глинистого ґрунтів. — Чому чорнозем — це родючий грунт, а піщаний і глинистий фунти — малородючі? — Який ґрунт скоріше висихає — щільний чи пухкий? Як ви це поясните? v — Що треба робити з кіркою, яка утворилася на поверхні ґрунту після дощу? — Навіщо обробляють фунт? Навіщо боронують поле навесні? — Навіщо удобрюють ґрунт? Чим його удобрюють? VIII. Підсумок уроку. — Яка тема сьогоднішнього уроку? — Що нового ви дізналися на уроці? — Що найбільше запам'яталося? IX. Домашнє завдання. Прочитати статтю у підручнику "Ґрунти в рідному краї". Творче завдання: запропонувати способи підвищення родючості фунту на присадибній ділянці. № уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____ Тема. Природні угруповання рідного краю. Ліси. Мета. Сформувати в дітей поняття "природне угруповання", ознайомити із групами живих організмів, які там живуть; ознайомити із лісом як природним угрупованням; виховувати любов до природи; бережне ставлення до лісу; розвивати естетичні почуття. Обладнання. Таблиці, гербарій рослин лісу, малюнки із зображенням рослин і тварин лісу. Хід уроку I. Підсумок фенологічних спостережень. II. Перевірка домашнього завдання. 1. Тестування. 1) Ґрунт — це ... а) шар землі чорного кольору; б) верхній пухкий шар землі, в якому ростуть рослини; в) верхній шар землі, який обробляють люди. 2) Який ґрунт називають чорноземом? а) Той, на якому багато рослин; б) малородючий; в) ґрунт чорного кольору, у якому багато перегною. 3) Піщаний ґрунт: а) містить мало повітря; б) повільно пропускає воду; в) має світле забарвлення; г) після висихання стає твердим і щільним; ґ) погано зберігає воду; д) від вологи стає в'язким; е) швидко пропускає воду. 4) Глинистий фунт: (ті ж завдання). 5) Щоб родив багатий урожай, фунт треба: а) обробляти; б) вивчати; в) засадити різними рослинами. Відповіді: 1) б; 2) в; 3) а, б, д, є; 4) а, б, в, г, е; 5) а. 2. Індивідуальне опитування (усне). — Розказати про типи фунтів. — Якого догляду вимагає фунт, щоб отримати хороший урожай? Читайте також:
|
||||||||
|