МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
VI. Осмислення учнями знань.1. Робота з підручником. Опрацювання статті "Грунти в рідному краї". Відповіді на запитання після статті. 2. Робота в зошитах з друкованою основою VII. Узагальнення та систематизація знань. — Що таке грунт? — З чого він утворюється? — Який грунт називають чорноземом? — Назвіть особливості піщаного і глинистого ґрунтів. — Чому чорнозем — це родючий грунт, а піщаний і глинистий фунти — малородючі? — Який ґрунт скоріше висихає — щільний чи пухкий? Як ви це поясните? v — Що треба робити з кіркою, яка утворилася на поверхні ґрунту після дощу? — Навіщо обробляють фунт? Навіщо боронують поле навесні? — Навіщо удобрюють ґрунт? Чим його удобрюють? VIII. Підсумок уроку. — Яка тема сьогоднішнього уроку? — Що нового ви дізналися на уроці? — Що найбільше запам'яталося? IX. Домашнє завдання. Прочитати статтю у підручнику "Ґрунти в рідному краї". Творче завдання: запропонувати способи підвищення родючості фунту на присадибній ділянці. № уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____ Тема. Природні угруповання рідного краю. Ліси. Мета. Сформувати в дітей поняття "природне угруповання", ознайомити із групами живих організмів, які там живуть; ознайомити із лісом як природним угрупованням; виховувати любов до природи; бережне ставлення до лісу; розвивати естетичні почуття. Обладнання. Таблиці, гербарій рослин лісу, малюнки із зображенням рослин і тварин лісу. Хід уроку I. Підсумок фенологічних спостережень. II. Перевірка домашнього завдання. 1. Тестування. 1) Ґрунт — це ... а) шар землі чорного кольору; б) верхній пухкий шар землі, в якому ростуть рослини; в) верхній шар землі, який обробляють люди. 2) Який ґрунт називають чорноземом? а) Той, на якому багато рослин; б) малородючий; в) ґрунт чорного кольору, у якому багато перегною. 3) Піщаний ґрунт: а) містить мало повітря; б) повільно пропускає воду; в) має світле забарвлення; г) після висихання стає твердим і щільним; ґ) погано зберігає воду; д) від вологи стає в'язким; е) швидко пропускає воду. 4) Глинистий фунт: (ті ж завдання). 5) Щоб родив багатий урожай, фунт треба: а) обробляти; б) вивчати; в) засадити різними рослинами. Відповіді: 1) б; 2) в; 3) а, б, д, є; 4) а, б, в, г, е; 5) а. 2. Індивідуальне опитування (усне). — Розказати про типи фунтів. — Якого догляду вимагає фунт, щоб отримати хороший урожай? Читайте також:
|
||||||||
|