Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ціни на продукцію підприємств рибної галузі (грн.)

Найменування продукції Одиниця виміру Виробники
ПАТ “Укрриба” ПАТ “Продімпекс” “С.О.В. Гавань” ПАТ “Море­продукти” ПАТ “ЮТА”
Рибна кулінарія
Масло ікорне шт 2,1 2,0
Масло лососеве шт 2,2 3,0 3,95
Масло з оселедців шт 2,5 2,6 2,4
Масло з креветок шт 2,2 2,5 3,95
Продукція фасована та в вакуумній упаковці
Форель (спинка) х/к шт 5,5 5,5 5,0
Палтус х/к шт 7,0 11,8 8,5
Лосось (брюшки) с/с шт 4,8 4,85 5,0 4,5 5,5
Лосось (нарізка) с/с шт 8,0 8,6 9,2 8,0
Продукція фасована та в вакуумній упаковці
Оселедець х/к шт 7,0 7,0 7,5 6,5
Скумбрія х/к шт 10,0 10,2 9,8 9,5
Кілька х/к шт 2,0 2,2 2,1
Мойва х/к шт 2,7 2,5 2,5
Лосось (брюшки) х/к шт 6,0 5,5 6,0

Задача 4.

За даними, вказаними у таблиці 6.4, оцінити конкурентоспроможність верстатів вітчизняного виробництва. Зробити висновок про напрями щодо підвищення конкурентоспроможності кожного з них.

Таблиця 6.4


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  3. IV група- показники надійності підприємства
  4. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  5. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  6. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  7. V розділ. Товарна політика підприємства
  8. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  9. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  10. Або продукція підприємств, що знаходяться за кордоном.
  11. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  12. Автопідприємства вантажних автомобілів




Переглядів: 563

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 2. | Вихідні дані для розрахунку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.063 сек.