Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття та завдання державної виконавчої служби.

Радянська правова доктрина критично відносилась до концепції поділу державної влади на законодавчу, виконавчу та судову, але в той же час допускала поділ праці в середині єдиної державної влади. Вказана концепція вела до того, що на окремі ланки державного апарату покладались невластиві для них повноваження. Так, згідно з раніше діючим законодавством суди не тільки виносили судові рішення,, ухвали та постанови, але і брали активну участь у їх виконанні. Безпосереднім виконанням як судових, так і несудових постанов займалися судові виконавці, що знаходились при судах. На суддів було покладено організаційно-методичне забезпечення керівництво діяльністю судових виконавців. Вони здійснювали контроль за виконанням не тільки судових постанов, але і постанов інших органів, обліком виконавчих документів, закінченням виконавчих проваджень, веденням фінансових документів тощо, а також затверджували акти, що складали судові виконавці. При цій ситуації судове виконання слушно розглядалось як остання і завершальна стадія цивільного процесу. Таким чином, в одних руках була зосереджена і судова, і виконавча влада.

Конституція України 1990 року у ст. 6 закріпила принцип поділу державної влади в Україні на законодавчу, виконавчу та судову, що змусило заново переглянути функції і повноваження різних державних органів. У рамках правової реформи, з метою виведення судових виконавців з-під юрисдикції судів, Верховною Радою України було прийнято закони України: «Про виконавче провадження» (1998 р.), «Про державну виконавчу службу» (1999 р.). Зазначені зміни призвели до зміни назви та правового статусу судових виконавців.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про виконавче провадження», виконавче провадження як завершальна стадія судового провадження та примусове виконання рішень інших органів (посадових осіб) - це сукупність дій органів і посадових осіб, визначених законом, що спрямовані на примусове виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), які провадяться на підставах, в межах повноважень та у спосіб, визначених законом, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до закону та інших законів, а також рішеннями, що відповідно до закону підлягають примусовому виконанню.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перелік скорочень | Органи державної виконавчої служби.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.073 сек.