Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання до практичних занять

58. Керівництвом обласної клінічної лікарні були виявлені випадки заниження лікарем-офтальмологом П. цієї лікарні ступеню тяжкості захворювань пацієнтів і, відповідно, вартості фактично сплачених пацієнтами послуг у звітній документації. В результаті каса лікарні недотримувала значні грошові суми, які залишав собі лікар П.

Матеріали по виявленим порушенням були передані до органів внутрішніх справ і прокуратури. Однак співробітники останніх не знайшли в діях П. складу злочину, у зв’язку з чим, кримінальну справу по відношенню до нього було припинено.

Оскільки фактично за свої дії П. не було притягнено до відповідальності, головним лікарем лікарні П. було винесено догану за порушення трудової дисципліни, оформлену відповідним наказом.

П. з накладеним стягненням не погодився та оскаржив рішення у судовому порядку. Суд першої інстанції задовольнив позовні вимоги П. у повному обсязі, мотивувавши своє рішення тим, що порушення порядку ведення діловодства не є порушенням трудової дисципліни, а отже стягнення застосовано до П. необґрунтовано. Це рішення без змін залишив і суд другої інстанції.

Чи згодні Ви з рішенням суду? Чи є в діях П. дисциплінарний проступок? Чи можна П. притягнути до юридичної відповідальності?

 

59. Громадянка О. була звільнена з роботи за п.2. ст.40 КЗпП України. Своє звільнення вона вважала незаконним та вирішила звернутися за відновленням порушеного права до Європейського суду з прав людини. Чи можна це зробити? Яка процедура звернення до Європейського суду з прав людини існує?

 

60. Суд при розгляді позову колишнього працівника підприємства про поновлення його на роботі, зобов’язав підприємство надати інформацію про наявність у нього всіх вакантних посад. Чи правомірні такі вимоги суду? Дайте обґрунтовану відповідь?

 

61. У 2003 р. громадяни А.,Б.,В.,Г. порушили окремі провадження у Кіровському районному суді м. Кіровоград про стягнення заборгованості із заробітної плати та інших виплат з колишнього роботодавця ВАТ “Кіровоградський ливарний завод” (далі КЛЗ). Рішенням від 27 червня 2003 р. суд задовольнив їхні позови у повному обсязі. 9 жовтня 2003 р. апеляційний суд залишив рішення районного суду без змін. Рішення і досі залишається невиконаним.

А.,Б.,В.,Г. звернулися до Європейського суду з прав людини і скаржилися на неспроможність державних органів вчасно виконати рішення суду і посилалися на п.1 ст.6, ст.13 Європейської конвенції з прав людини.

Як Ви вважаєте, чи є скарги заявників прийнятними та яким буде рішення суду?

Методичні рекомендації та завдання до самостійної роботи студентів

Питання до самостійної роботи

 

1. Різновиди процедур вирішення індивідуальних трудових спорів.

2.Органи, які можуть розглядати та вирішувати індивідуальні трудові спори у різних країнах.

Самостійна робота за темою 12. “Індивідуальні трудові спори” передбачає розгляд студентами вищезазначених питань, які не розглядалися під час аудиторної роботи, за літературою, вказаною до теми. Студент не обмежується у виборі літературних джерел і може використовувати будь-які інші джерела.

Для більш глибокого засвоєння матеріалу по даній темі слід спробувати вирішити завдання до практичних занять, але це слід робити тільки за умови первинного вивчення теоретичного матеріалу. Оволодіння темою є успішним у випадку засвоєння студентом сутності ключових слів та можливості відповісти на наступні питання:

1. Що таке індивідуальний трудовий спір? Що може бути предметом індивідуального трудового спору за національним законодавством різних країн?

2. Які процедури щодо вирішення індивідуальних трудових спорів існують у сучасному світі?

3. Що таке процедура “гривенс-просиджер”?

4. У чому полягає сутність вирішення індивідуальних трудових спорів за європейською моделлю?

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 440

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 12. Індивідуальні трудові спори | Тема 13. Колективні трудові спори. Страйки та локаути

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.029 сек.