МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ ГАРАЖА-СТОЯНКИ
5.1. Загальна частина Завдання проекту: запроектувати будівлю багатоповерхового гаража (гаража-стоянки) для легкових автомобілів Гараж призначений для збереження і щоденного обслуговування (ЩО) 300-500 легкових автомобілів, що належать індивідуальним власникам, які користуються послугами гаража на умовах оренди. Щоденне обслуговування – виробництво моєчно–прибиральних і контрольних операцій. Усі види технічного обслуговування (ТО) і ремонту (ТР) автомобілів індивідуальних власників здійснюються на міських станціях технічного обслуговування (СТОА). Організаційна структура гаража діє на принципі прийому і видачі автомобіля клієнтам без допуску останніх у приміщення стоянки.
5.2.Умови розміщення гаража
Передбачається, що гаражі будуть обслуговувати населення житлових районів і їх слід розміщувати в основному, на периферії житлових районів і міжмагістральних територіях, або у комунальних зонах районів і санітарно-захисних зонах, або у їхніх межах на ділянках, віддалених від місць, призначених для ігор дітей і відпочинку населення. Довжина пішохідного підходу до гаражів від місця проживання власника не повинна перевищувати 800 м, а в умовах реконструкції – 1000 метрів. При розрахункових рівнях автомобілізації, які перевищують умовно усереднені (150 - 180 легкових автомобілів на 1000 жителів), а також в умовах реконструкції допускається постійне зберігання частини парку легкових автомобілів, які належать громадянам даного житлового району, за його межами - на "незручних" для інших видів будівництва територіях, у зонах і санітарних розривів промислових підприємств, у смугах відведення залізничних і швидкісних автомобільних доріг. При цьому повинна бути забезпечена пішохідно-транспортна доступність місць постійного зберігання легкових автомобілів у межах 15 хв. У залежності від містобудівних умов, гараж може проектуватися як окрема будівля або як елемент гаражного комплексу, що володіє організаційно-просторовою єдністю. Окремий гараж чи комплекс повинні бути зручно і раціонально зв'язані з транспортними магістралями району і розміщуватися на ділянці з напрямками в’їзду та виїзду на другорядну магістраль. Перед воротами гаража влаштовуються накопичувальні майданчики для розміщення автомашин, виходячи з розрахунку 10% кількості автомобілів, що прибувають у гараж в годину "пік". 5.3. Характеристика виробничого процесу гаража Автомобілі, що повертаються в гараж, установлюються у в'їзному тамбурі або на відкритому накопичувальному майданчику, де фіксуються диспетчером і приймаються черговими шоферами-перегонниками. Відповідно до заявки власника автомобіля, машина направляється або в сектор щоденного обслуговування, або безпосередньо на стоянку. До робіт із догляду за автомобілями, що відносяться до категорії щоденного обслуговування, відносяться операції, спрямовані на збереження технічного стану автомобіля і його вузлів: запобігання зносу і підтримка естетичного вигляду. Щоденне обслуговування починається з миття, сушіння та прибирання кузова та шасі. При необхідності автомобілі можуть поступати на пости технічного обслуговування (перевірка і контроль технічного стану автомашини на пунктах діагностики; заправно-мастильні роботи; перевірка повітря в шинах, підкачування повітря; перевірка запалювання; перевірка регулювання гальм; регулювання світла фар; регулювання сходження коліс). Після здійснення операцій по щоденному обслуговуванню і документальній фіксації їх результатів автомобіль відправляється на стоянку. Видача автомобіля власнику проводиться одночасно із документом про проведення ЩО у в'їзному тамбурі гаража за попереднім замовленням
5.4. Склад приміщень
У проектованому гаражі необхідно передбачити: 1.Приміщення для збереження автомобілів (стоянка) місткістю на 300-500 легкових автомобілів (найбільш розповсюджених типів) (табл.2.1). Гараж багатоповерховий, наземна частина передбачається висотою не більше 9 поверхів. Вертикальне переміщення автомобілів може бути прийнято самохідним по рампах і механічним (підйомниками різних систем). В'їзд і виїзд в гаражах повинні забезпечувати зручність контролю прийому і видачі автомобілів. Відстань між автомобілями, а також між автомобілями і конструкціями споруди при збереженні автомобілів у приміщеннях, повинні прийматися у відповідності з табл.2.5. 2.Приміщення сектора щоденного обслуговування (ЩО) Для виконання операцій щоденного обслуговування необхідно передбачити одну потокову лінію на 2-3 пости з механізованою мийною установкою (продуктивність механізованої мийки 30-40 авт./год.) (див рис.5.1) або 3-4 тупикових поста. Розміщення сектора щоденного обслуговування має забезпечити зручний і найкоротший зв'язок зі стоянкою автомобілів.
3.Приміщення сектора технічного обслуговування передбачає обслуговування автомобілів на 4- 5 тупикових постах (на канавах чи на механічних підйомниках). Ці пости розташовуються в зоні, що забезпечує легкий доступ як для виїжджаючих, так і для в’їжджаючих автомобілів. Доцільно включення поста експрес-діагностики, тобто швидкоплинного контролю технічного стану вузлів, систем і приладів автомобіля, що впливають на безпеку руху і який проводиться періодично, відповідно до офіційних розпоряджень чи за бажанням власника (рис.5.2 і 5.3).
4.Виробничо-допоміжні приміщення розташовуються в безпосередній близькості до щоденного обслуговування і постів технічного обслуговування (табл. 5.1)
Таблиця 5.1 Склад виробничо-допоміжних приміщень
5.Адміністративні та побутові приміщення Розташування адміністративних і побутових приміщень повинно забезпечити їх зв'язок, як із секторами щоденного і технічного обслуговування, із зоною приймання - видачі, так із зоною збереження автомобілів (табл.5.2). Таблиця 5.2 Склад адміністративних та побутових приміщень
5.5. Архітектурно- будівельні вимоги до гаража-стоянки В основі об'ємно-просторового рішення проекту гаража лежить раціональна організація технологічного процесу, що забезпечує компактне та економічне планувальне рішення стоянки і приміщень обслуговування, безперешкодне переміщення автомобіля до місця стоянки, зручність в'їзду і виїзду, а також обслуговування автомобілів. Генеральний план і об'ємно-просторове рішення об’єкта повинні враховувати містобудівну ситуацію і навколишню забудову. При рішенні генерального плану необхідно досить докладно розробити благоустрій території гаража. Найважливішим принципом рішення генплану повинне стати виключення перетинання людських і транспортних потоків. У проектованій будівлі гаража повинні бути передбачені всі необхідні зручності для працюючих: санітарно - побутові приміщення (гардеробні , умивальні, душові, туалети тощо); світлі, вентильовані конторські приміщення; забезпечені найкоротші і безпечні шляхи руху робочих до робочих місць. При виборі матеріалів і конструкцій для проектованого об'єкта варто виходити з умов індивідуального будівництва з урахуванням факторів, що визначають необхідний клас капітальності будинку. Особливу увагу приділити питанням забезпечення пожежної безпеки в процесі експлуатації будинку. Конструктивна схема будинку гаража повинна бути обрана на основі комплексного підходу до рішення архітектурно-художніх, конструктивних, виробничих і експлуатаційних задач. Необхідно використовувати останні досягнення будівельної техніки і найбільш сучасні конструктивні схеми. Огороджуванні конструкції варто проектувати широко застосовуючи полегшені матеріали і конструкції. Температура всередині гаража повинна бути не нижче +5°С в зоні стоянки і +18°С в зоні постійної присутності обслуговуючого персоналу. Необхідно звернути особливу увагу на пристрій системи вентиляції, враховуючи технологічні особливості гаража.
Рис. 5.1 Автоматична мийка автомобілів Рис.5.2 Пост експрес – діагностики автомобілів
Рис. 5.3 Боксова діагностична станція Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|