Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичні завдання

Н.1. Яке з наведених нижче тверджень є некоректним?

а) основними проблемами мікроекономіки є: що, як і для кого виробляти;

б) мікроекономіка вивчає економічну поведінку окремих господарських одиниць;

в) мікроекономіка досліджує процес переходу економічної одиниці від одного стану рівноваги до іншого;

г) мікроекономіка вивчає поведінку суб’єктів господарювання у порівняльній статиці, а не в динаміці.

Н.2. Виберіть один з варіантів напрямів мікроекономічного аналізу, який є, на ваш погляд, найповнішим:

а) порівняльна статика, загальна рівновага, позитивна економіка;

б) порівняльна статика, часткова рівновага, нормативна економіка;

в) динамічний аналіз, часткова рівновага, позитивна економіка;

г) порівняльна статика, часткова рівновага, позитивна економіка.

Н.3. Для кожного з наведених нижче положень, які мають цифровий номер, виберіть відповідний термін чи поняття:

а) рідкісність;

б) предмет економічної теорії;

в) нормативна економіка;

г) позитивна економіка;

д) мікроекономіка;

е) макроекономіка;

є) індукція;

ж) дедукція;

з) гіпотеза;

и) принципи (закони);

і) кореляція;

й) логічно помилкова побудова «post hoc, ergo proter hoc»;

к) припущення «за інших рівних умов»;

л) економічне мислення.

1. Метод розмірковувань, за допомогою якого гіпотеза перевіряється на реальних економічних фактах.

2. Припущення, за яким усі інші явища, крім того, що використовується в аналізі, розглядаються як незмінні.

3. Метод висновків, який грунтується на узагальненні фактів.

4. Обмеженість ресурсів, які є необхідними для задоволення безмежних матеріальних потреб суспільства.

5. Узагальнення, яке характеризує мотиви і поведінку індивідів та інституцій.

6. Вивчення ефективності використання обмежених виробничих ресурсів, необхідних для задоволення потреб суспільства.

7. Розділ економічної теорії, в якому економіка досліджується як цілісна система, формуються цілі економічної політики і визначаються інструменти, необхідні для її реалізації.

8. Напрям в економічній науці, який грунтується на оцінних міркуваннях щодо того, якими мають бути економіка, цілі економічного розвитку та економічна політика.

9. Прийняття раціональних рішень на основі зіставлення витрат і вигод.

10. Розділ економічної теорії, в якому досліджуються, по-перше, самостійні економічні одиниці (підприємства, домогосподарства, інші), по-друге, окремі ринки, ціни на товари та формулюються принципи ефективної поведінки продавців і покупців.

11. Аналіз фактів (даних), на основі яких формулюються принципи економічної поведінки.

12. Некоректна послідовність розмірковувань, за якою подія, що передує іншій, розглядається як її причина.

13. Систематичний та обумовлений зв’язок між двома видами явищ.

14. Наукове припущення, яке робиться для пояснення будь-якого явища і яке вимагає перевірки на практиці та теоретичного обгрунтування для того, щоб стати достовірною теорією.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 747

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМІСТ ТЕМИ ЗА ПРОГРАМОЮ | Поглиблений рівень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.