Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичні завдання

Н.1. Обгрунтуйте форму та нахил кривих байдужості для різних випадків вибору споживача:

а) для звичайних товарів;

б) для товарів, що є досконалими комплементами;

в) для товарів, що є досконалими субститутами;

г) для товарів, один з яких — антиблаго.

Н.2. Поясність і графічно проілюструйте випадки рівноваги споживачів у всіх вищенаведених випадках.

Н.3. Користуючись припущенням про транзитивність переваг споживача, доведіть, що криві байдужості за інших однакових умов не перетинаються.

Н.4. Графічно подайте наслідки впливу на рівновагу споживача таких чинників (рис. 3.5):

а) збільшення ціни продуктів харчування;

б) зменшення ціни одягу;

в) зміна вподобань споживача і повна відмова від купівлі одягу;

г) різка зміна вподобань і віддання переваги одягу над продуктами харчування.

Н.5. Докажіть алгебраїчно тотожність виразів (3.1) і (3.2), а також поясніть тенденцію зменшення MRS для кривої байдужості (рис. 3.1).

Н.6. Якщо криві байдужості — прямі лінії, що мають такий само від’ємний нахил, як і бюджетна лінія, то чи існує єдина комбінація товарів, що максимізує корисність?

Н.7. У таблиці наведено дані про набори байдужості товарів Х та Y, які забезпечують споживачеві різну корисність:


 

Рівень корисності
U1 U2 U3
Х Y Х Y Х Y

Поясніть:

а) яка з даних кривих байдужості відображає найвищий рівень корисності;

б) яка з кривих представляє найнижчий рівень корисності;

в) зобразіть криві байдужості на одному рисунку;

г) чи достатньо даної інформації для визначення оптимальної точки вибору споживача;

д) побудуйте бюджетну лінію споживача, якщо відомо, що Рх = = 10 грош. од., Ру = 10 грош. од., а дохід I = 100 грош. од.; визначте, які набори товарів доступні для споживача, а які — ні. Чи можна тепер визначити вибір споживача, який забезпечує максимальну корисність?

Рис. 3.5. Бюджетна лінія і крива байдужості споживача

Н.8. Споживач вирішує, як розподілити свій місячний дохід між купівлею продуктів харчування та купівлею одягу. Рисунок 3.5. ілюструє його бюджетну лінію і криву байдужості.

Покажіть на рис. 3.5 такі точки:

а) максимізації корисності споживача;

б) отримання такого ж задоволення, що і в точці оптимуму, але за межами бюджетних можливостей;

в) отримання більшого задоволення, ніж у точці оптимуму, але за межами бюджетних можливостей;

г) віддання переваги виключно продуктам харчування або одягу;

д) вибору такого набору благ, за якого споживач не витратив би свій дохід, передбачений для купівлі.

Н.9. Відома функція корисності споживача: U = f (QA, QB), де QA, QB — кількість двох різних благ. Бюджет споживача становить 36 грош. од. За даних обставин споживач послідовно купує два набори благ: QA = 6; QB = 2 та QA = 3; QB = 4, оскільки визнає їх однаково корисними. Визначте рівновагу споживача та зобразіть результат графічно.

Н.10. Уявіть, що зважена гранична корисність (в розрахунку на 1 грош. од.) у сорочки — 5 одиниць, а у пари черевиків — 10 одиниць. Чи досягаєте ви рівноваги при споживанні цих двох товарів? Поясніть відповідь. Зобразіть графічно криві байдужості для цих товарів. Покажіть, чому наведені дані про граничну корисність і ціну відповідають перетину вашої бюджетної лінії та кривої байдужості. Як ви маєте змінити споживання цих товарів, щоб досягти рівноваги?

Тема 4


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 873

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
У результаті вивчення теми студент повинен | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.