Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичні завдання

Н.1. У стані рівноваги споживач купує в місяць 5 лазерних дисків по ціні 6 грош. од. за диск. Його місячний бюджет 100 грош. од. Накресліть бюджетну лінію споживача (для дисків і всіх інших благ). Покажіть витрати на диски та на інші блага. Якою буде гранична корисність дисків для покупця, що знаходиться у стані рівноваги?

Н.2. Яка відмінність між повноцінним і неповноцінним благом? Накресліть криву Енгеля для блага, яке споживач розглядатиме як неповноцінне після того, як його дохід за місяць досягне певного рівня.

Н.3. Поясніть різницю між ефектом доходу та ефектом заміщення при зміні ціни на благо і чому ці два ефекти не можна легко розділити?

Н.4. За яких обставин ефект заміщення при зміні ціни буде точно компенсуватися ефектом зміни доходу?

Н.5. Припустімо, що споживач при будь-якому рівні його доходу ніколи не купить благо Х. Зобразіть лінію Енгеля для цього випадку.

Рис. 4.10. Крива «дохід—споживання» для товару Х

Н.6. Уявіть собі, що ви витратили весь свій бюджет на два товари. Використайте аналіз кривих байдужості й доведіть неможливість того, що обидва товари — неповноцінні.

Н.7. Що пояснює «надлишок» окремого споживача та сума «надлишків» усіх споживачів на ринку?

Н.8. На рис. 4.10 зображено лінію «дохід—споживання» для товару Х. Дайте відповідь на запитання:

а) яка ціна товару Х?

б) якими є витрати споживача на інші блага у точці А? У точці В?

в) якими є координати двох точок на кривій Енгеля?

г) якщо рівень доходів споживача становить 600 грош. од., чи може товар Х бути
для споживача неповноцінним? А за рівня 2000 грош. од.?

д) чи захоче споживач відмовитися від певної суми витрат на інші блага заради придбання додаткової одиниці блага Х у кожній точці лінії «дохід—споживання»? Іншими словами, чи є однаковою гранична корисність у всіх точках лінії «дохід—споживання».

Н.9. Сільська влада надає субсидію на паливо жителям села. Субсидія знижує ціну палива з 20 до 15 грош. од. за умовну одиницю. В результаті цього споживання палива збільшується з 2000 до 3000 ум. одиниць. Підрахуйте сукупний споживчий надлишок і порівняйте його із витратами сільської влади.

Н.10. Функція корисності споживача має вигляд U = f (QA, QB), де QA, QB — кількість двох різних благ. Відомі ціни благ: PA = 25 грош. од., PB = 40 грош. од., бюджет споживача — B = 600 грош. од. Як споживач має витратити свій бюджет, щоб отримати максимальну корисність? На скільки зросте добробут споживача, якщо ціна блага В знизиться до 30 грош. од.? Розподіліть реакцію споживача на ефекти заміни та доходу. Яку суму податків необхідно утримати зі споживача, щоб після зниження ціни блага В його добробут залишився на початковому рівні? На скільки має збільшитися бюджет споживача, щоб за початкових цін його добробут підвищився на стільки ж, на скільки він підвищився внаслідок зниження ціни В з 40 до 30 грош. од.?

Тема 5


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 936

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
У результаті вивчення теми студент повинен | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.