знати поняття: (додатково до переліку основних термінів, наведених у розділі «Базовий рівень»): досконала конкуренція, попит конкурентного підприємства, крива пропозиції конкурентного підприємства, парадокс прибутку, максимізація прибутку, мінімізація збитків, галузь з незмінними витратами, галузь із зростаючими витратами, галузь із спадними витратами; короткострокова та довгострокова рівновага конкурентного підприємства, ціна беззбитковості; рівновага галузі;
розуміти:максимізаційно-мінімізаційні цілі підприємства у короткостроковому періоді; універсальні правила поведінки підприємства (вибір оптимальних обсягів виробництва) за умов зміни ринкової ситуації; як формується ринкова рівновага, вплив зміни попиту та пропозиції на стан рівноваги (рівноважну ціну та рівноважний обсяг); механізм встановлення рівноваги підприємства та галузі за виникнення економічних прибутків або збитків;
вміти: визначати обсяги випуску продукції, що максимізують прибуток чи мінімізують збитки або забезпечують беззбиткову роботу; обчислювати сукупний прибуток і прибуток на одиницю продукції, рівноважні ціни, величини пропозиції конкурентного підприємства; обгрунтовувати лінію поведінки підприємства за умов динамічності кон’юнктури ринку.