Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичні завдання

Н.1. Які складові попиту на працю на досконало конкурентному ринку? Поясніть їх значення.

Н.2. Якими є складові пропозиції праці?

Н.3. Чим визначаються відмінності у заробітках? Яке явище є дискримінацією робочої сили?

Н.4. Поясніть, що станеться з відмінностями у розмірах заробітної плати внаслідок:

а) зменшення недосконалої конкуренції між людьми подібної кваліфікації;

б) вільної міграції між різними регіонами країни;

в) запровадження безкоштовної державної освіти в країні, де досі освіта була приватною і дорогою;

г) зниження популярності телевізійних спортивних і розважальних програм, де головні ролі виконують відомі телезірки.

Н.5. Середній заробіток у США становить 450 дол. на тиждень, тоді як в Індії — 20 дол. Що лежить в основі попиту і пропозиції праці в цих двох країнах, від чого залежить така велика різниця у заробітній платі? Що може зробити уряд Індії, щоб підвищити рівень заробітної плати?

Н.6. Залежність випуску (обсягу виробництва) від обсягу використання праці та ціни готової продукції для підприємства, що має монопольну владу, представлено у таблиці:

Обсяг праці, що використовується, тис. чол.
Випуск, обсяг продажу, тис. шт.
Ціна, грош. од.

Використовуючи ці дані, побудуйте функцію попиту на працю.

Н.7. Встановлено податок на заробітну плату, який виплачує підприємство-монопсоніст. За допомогою графічного аналізу покажіть, як це впливає на обсяг робочої сили, що наймається.

Н.8. Профспілка музикантів обмежує кількість своїх членів до 10 000. Якщо профспілка вимагає, щоб на роботу приймали лише її членів, то яким чином зарплата, встановлювана профспілкою, може перевищити ринкову?

Рис. 15.5. Становище фірми-монопсоніста

Н.9. Дайте відповіді на запитання, використовуючи рис. 15.5, який характеризує становище фірми-монопсоніста, що наймає L*одиниць праці за відсутності профспілкового, державного чи будь-якого іншого регулювання зарплати:

а) який рівень зарплати встановить монопсоніст?

б) якщо держава встановлює мінімальну зарплату Wmin на ринку, то при якому значенні Wmin може виникнути надлишок робочої сили?

в) якщо держава вирішить, що Wmin = W3, чи буде отримувати монопсоніст прибуток при наймі робочої сили?

Н.10. Єдиним джерелом доходу робітника є заробітна плата. Зобразіть криві байдужості між доходом та дозвіллям робітника, покажіть його рівновагу, коли він отримує 5 грош. од. за годину. Якщо робітник отримає спадщину, яка дає йому щоденний дохід у розмірі 100 грош. од. без роботи, то як це вплине на вибір робітника між роботою та дозвіллям і на положення кривої пропозиції праці?

Н.11. Еластичність пропозиції праці дорівнює нулю. Доведіть, що весь трудовий дохід у цій ситуації є економічною рентою. Як зміниться кількість пропонованих робочих годин на ринку й розмір економічної ренти, яку отримує робітник, якщо буде введено 50%-ний податок на заробітну плату?

Н.12. Дайте відповідь на запитання, використовуючи рис. 15.6 максимізації корисності для окремого робітника:

а) яка величина погодинної заробітної плати на бюджетній лінії у точці А?

Рис. 15.6. Максимізація корисності для окремого робітника

б) яку кількість праці запропонує робітник, коли заробітна плата дорівнює 7 грош. од.?

в) чи можна назвати наведену криву пропозиції праці такою, що «вгинається всередину»? Як ви це визначаєте?

г) який рівень грошового доходу робітника у точці В?

д) коли заробітна плата збільшується, то що відбувається з її корисністю для робітника: збільшується чи зменшується? Чи завжди буде мати місце ця тенденція?


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 758

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
У результаті вивчення теми студент повинен | Тема 16

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.