Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



з дисципліни «ОСНОВИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ»

1. Загальні та історичні відомості формування уявлення про здоров’я та здоровий спосіб життя.

2. Охарактеризувати глобальні загрози здоров’ю і подальшому існуванню людства

3. Розкрити сучасне розуміння поняття здоров’я, як складного феномену

4. Розкрити зміст поняття «формування здорового способу життя»

5. Основні визначення здоров’я

6. Охарактеризувати основні ознаки здоров’я

7. Що може служити показниками здоров'я населення

8. Розкрити поняття «сфер або складових здоров’я»

9. Розкрити поняття «рівні здоров’я» і охарактеризувати їх

10. Розкрити поняття передумов доброго здоров`я.

11. Охарактеризувати основні чинники, які дають змогу людини реалізувати свій потенціал здоров’я

12. Охарактеризуйте природні та екологічні чинники здоров'я

13. Охарактеризуйте основні фізичні чинників довкілля, що суттєво порушують генетичний апарат (мутації) відносять:

14. Охарактеризуйте соціальні чинники здоров’я

15. Охарактеризуйте генетичні чинники здоров’я

16. Розкрити поняття саногенез (внутрішні механізми формування здоров’я)

17. Охарактеризуйте первинні та вторинні механізми саногенезу

18. Розкрити поняття адаптація, основні критерії адаптації організму людини

19. Розкрити поняття «Здоровий спосіб життя» і назвати його складові

20. Характеристика поняття смертність та її показники.

21. Характеристика поняття народжуваність та її показники.

22.Характеристика поняття середня тривалість життя та її показники

23. Загальні та історичні відомості загартовування

24. Охарактеризуйте загартування як засіб підвищення захисних сил організму

25. Охарактеризуйте фізіологічну сутність загартування, що ґрунтується на вченні І.П. Павлова

26. Назвати процеси терморегуляції і їх значення в організмі людини

27. Охарактеризуйте основні принципи загартування

28. Охарактеризуйте основні методи загартування

29. Охарактеризуйте основні сприятливі зміни, що виникають в організм людини, при загартуванні

30. Назвати основні протипоказання до загартування

31. Що потрібно розуміти під поняттям “раціональне харчування”?

32. Перелічіть основні функції їжі та чинники, що їх забезпечують.

33. В чому сутність біологічної дії їжі для людини?

34. Які методи визначення нормальної ваги тіла Ви знаєте?

35. Яке значення в життєдіяльності людини мають білки?

36. Яке значення в життєдіяльності людини мають жири?

37. Яке значення в життєдіяльності людини мають вуглеводи?

38. Що таке лікувальне харчування?

39. Перелічіть основні принципи лікувального харчування.

40. Що Вам відомо із головних правил харчування за К. Купером?

41. Що є основною причиною розвитку “хвороб цивілізації”?

42. Що таке гіпокінезія? Які негативні наслідки її Ви знаєте?

43. В чому проявляється фізіологічна сутність моторно-вісцеральних рефлексів?

44. Як впливає фізична активність на тривалість життя тварин різних видів?

45. Наведіть приклади морфофункціональної перебудови в організмі людини під впливом систематичних занять фізичними вправами.

46. В чому відмінність ліпопротеїдів високої щільності від ліпопротеїдів низької щільності?

47. Переважно які за характером фізичні вправи сприяють нормалізації холестеринового обміну?

48. Охарактеризуйте ті зміни, які виникають в організмі людей в результаті занять фізичною культурою.

49. Які форми оздоровчого фізичного тренування Ви знаєте?

50. Охарактеризуйте основні відмінності оздоровчої ходьби і оздоровчого бігу.

51. Які види оздоровчого бігу Ви знаєте?

52. Яке значення для людини має біг вранці і ввечері?

53. Дайте характеристику чотирьох зон циклічної роботи різної потужності і тривалості.

54. В чому полягає методика занять оздоровчим бігом

55. Охарактеризуйте програму занять оздоровчим бігом за М. М. Амосовим.

56. З яких частин складається оздоровче аеробне тренування?

57. Яке значення для людини мають больові відчуття, які виникають в процесі занять бігом?

58. Що таке відбитий біль?

59. Що включає в себе процес раціональної побудови оздоровчого фізичного тренування?

60. Охарактеризуйте принципи і методи оздоровчого тренування.

61. Які методи дозування фізичних навантажень Ви знаєте?

62. Яке значення для оздоровчого тренування має лікарський контроль?

63. Перелічіть абсолютні протипоказання до занять оздоровчим тренуванням.

64. Що відноситься до відносних протипоказань до занять оздоровчим тренуванням?

 

65. Розкрити значення рухової активності у ФЗСЖ.

66. Назвати види і розкрити сутність негативних явищ у суспільному житті

67. Розкрити сутність державної політики щодо профілактики шкідливих звичок.

68. Розкрити поняття «наркоманія» та наслідки вживання наркотиків

69. Пояснити негативний вплив нікотину на органи людського організму.

70. Надати характеристику поняттям «активне» та «пасивне» паління.

71. Розкрити механізм дії нікотину і алкоголю на організм дівчини, як майбутньої жінки та матері.

72. Охарактеризувати вплив алкоголю на здоров’я людини.

73. Пояснити вплив шкідливих звичок на працездатність людини.

74. Розкрити вплив шкідливих звичок батьків на здоров’я дітей.

75. Дати визначення поняттю «Репродуктивне здоров’я населення»

76. Охарактеризувати показники та чинники репродуктивного здоров’я

77. Пояснити вплив сексуальної сумісності на здоров’я

78. Розкрити поняття «генетична сумісність» та «репродуктивний потенціал»

79. Надати характеристику наслідкам випадкових статевих зв’язків.

80. Пояснити значення самодисципліни статевих стосунків для здоров’я

81. Перерахувати основні наслідки «вільного кохання» та їх попередження

82. Пояснити причини насильства в сім’ї та його попередження.

83. Розкрити гендерні особливості статевої поведінки

84. Характеристика рівня здоров’я населення України.

85. Назвати основні передумови які дають можливість людині реалізувати свій потенціал здоров`я.

86. Розкрити вплив рівня освіти населення на стан його здоров’я

87. Пояснити вплив рухової активності і раціонального харчування на стан здоров’я населення.

88. Перерахувати основні загрози здоров’ю населення України і окреслити шляхи покращення ситуації.

89. Надати характеристику здоров’ю як економічній категорії.

90. Надати характеристику здоров’ю як біологічної та медичної категорії

91. Охарактеризувати здоров’я - як індивідуальну і суспільну цінність.

92. Характеристика здоров’я як явища системного характеру яке постійно взаємодіє з оточуючим середовищем.

93. Характеристика основних складових здоров’я - фізичної, психічної, соціальної, духовної.

94. Охарактеризувати види і сутність негативних явищ у суспільному житті.

95. Охарактеризувати групи ризику в суспільстві як соціально-демографічну категорію.

 


Читайте також:

  1. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  2. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  3. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  4. Адаптації до паразитичного способу життя
  5. Аналіз вибраного способу зберігання сировини
  6. Аналіз стану військової дисципліни
  7. АНОТАЦІЯ ДИСЦИПЛІНИ
  8. Анотація дисципліни «Культура наукової мови»
  9. Анотація навчальної дисципліни зі структурно – логічною схемою
  10. Безпечних умов праці, здорового способу життя та нормального
  11. В результаті вивчення дисципліни студент повинен
  12. Вибір способу виготовлення заготовки. Попереднє проектування заготовки.




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема №3 Проблема наркоманії | Фронтальне опитування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.