Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Індивідуально-дослідного завдання

Запропоноване завдання є видом індивідуальної пошукової роботи студента і виконується протягом семестру. За матеріалами дослідження (коли текст роботи в цілому є готовим) студент доповідає на семінарському занятті, після цього відбувається обговорення та взаємне рецен­зу­вання підготовлених проектів.

За результатами дослідження студент готує виступ (до п’яти хвилин) і захищає роботу на підсумковій конференції. Під час за­хис­ту студент коротко доповідає про результати дослідження, відповідає на поставлені запитання. На основі захисту та попередньої оцінки роботи виставляється остаточна оцінка.

Індивідуально-дослідне завдання оформляється на папері формату А-4 (297 мм х 210 мм). При друкуванні тексту необхідно врахувати поля: верхнє – 20 мм, нижнє – 20 мм, ліве – 30 мм, праве – 10 мм.

Текст друкують через півтора міжрядкових інтервала, шрифт Time New Roman, кегль – 14. Номери сторінок проставляють у правому верх­ньому кутку роботи (необхідно використовувати лише арабські циф­ри без жодних поміток, крапок, знака № та слова сторінка). Нумерацію починають з третьої сторінки, титульну сторінку та зміст враховують, проте не нумерують.

Заголовки структурних частин роботи «ЗМІСТ», «ВСТУП», «РОЗДІЛ», «ВИСНОВКИ», «СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ», «ДОДАТКИ» друкують великими літерами симетрично до набору. Заголовки підрозділів друкують маленькими літерами (крім першої великої) з абзацного відступу. Крапку є кінці заголовка не ставлять. Відстань між заголовком структурної частини роботи та текстом повинна дорівнювати 3-4 інтервалам.

Будь-яка наукова робота складається з таких частин: титульний лист, зміст, вступ, розділи, які, у свою чергу, поділяються на па­ра­гра­фи, пункти та підпункти, висновки, список використаної літератури, додатки (за необ­хідності).

Кожну структурну частину роботи треба починати з нової сторінки. Такі структурні частини роботи, як зміст, перелік умовних позначень, вступ, висновки, список використаних джерел не мають порядкового номера, тобто не можна друкувати: «1. ВСТУП» або «5. ВИСНОВКИ». Номер розділу ставлять після слова «РОЗДІЛ», після номера крапку не ставлять, потім з нового рядка друкують заголовок розділу.

Підрозділи нумерують у межах кожного розділу. Номер підрозділу складається а номера розділу і порядкового номера підрозділу, між якими ставлять крапку. В кінці номера підрозділу повинна стояти крапка, наприклад: «2.3.» (третій підрозділ другого розділу). Потім у тому ж рядку наводять заголовок підрозділу.

Пункти нумерують у межах кожного підрозділу. Номер пункту складається з порядкових номерів розділу підрозділу, пункту, між якими ставлять крапку. В кінці номера повинна стояти крапка, наприклад: «1.3.2.» (другий пункт третього підрозділу першого розділу). Потім у тому ж рядку наводять заголовок пункту. Пункт може не мати заголовка. Підпункти нумерують у межах кожного пункту за такими ж правилами, як пункти.

Ілюстрації і таблиці необхідно подавати в дисертації безпосередньо після тексту, де вони згадані вперше, або на наступній сторінці. Ілюстрації позначають словом «Рис.» «Мал.» і нумерують послідовно в межах розділу, за винятком ілюстрацій, поданих у додатках.

Номер ілюстрації повинен складатися з номера розділу і поряд­кового номера ілюстрації, між якими ставиться крапка, наприклад:

Рис.2.1 (перший рисунок другого розділу).

Номер ілюстрації, її назва і пояснювальні підписи розміщують послідовно під ілюстрацією, наприклад:

Розглянемо механізм впливу предмету на об’єкт дослідження на рисунку (Рис. 2.1):     Предмет об’єкт змінений об’єкт Рис.2. 1. Механізм впливу предмету на об’єкт дослідження

 

Таблиці нумерують послідовно в межах розділу. У правому верх­ньому куті над відповідним заголовком таблиці розміщують напис «Таблиця» із зазначеннями номера. Номер таблиці повинен складатися з номера розділу і порядкового номера таблиці, між якими ставиться крапка, наприклад: «Таблиця 1.2» (друга таблиця першого розділу).

«Таблиця 1.2»

Назва таблиці

         
         
         

Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 450

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні етапи роботи над індивідуально-дослідним завданням (рефератом) | Зразок оформлення титульного листа

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.