МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 5А.В. НЕРУБАЩЕНКО
МЕХАНОСКЛАДАЛЬНІ ДІЛЬНИЦІ ТА ЦЕХИ У МАШИНОБУДУВАННІ
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ЩОДО ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНИХ РОБІТ ДЛЯ СТУДЕНТІВ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050502 «ІНЖЕНЕРНА МЕХАНІКА» Частина 2
Рекомендовано Методичною радою ППІ НУК
Первомайськ 2014 ББК 34.5-4-02 Н 54
Рекомендовано Методичною радою ППІ НУК протокол № 3 від 15.10.2014 р. Рецензент канд. техн. наук, доцент, декан машинобудівного факультету ППІ НУК імені адмірала Макарова В.Я. Ошовський
Кафедра «Теплоенергетики та технологій машинобудування»
А.В. Нерубащенко Н 54 Механоскладальні дільниці та цехи у машинобудуванні.методичні вказівки щодо виконання практичних робіт для студентів напряму підготовки 6.050502 «Інженерна механіка». Частина 2. – Первомайськ: ППІ НУК, 2014 – 44 с. методичні вказівки щодо виконання практичних робіт з дисципліни «Механоскладальні дільниці та цехи у машинобудуванні» розроблені з метою закріплення теоретичної частини дисципліни і набуття практичних навичок проектування механоскладальних дільниць і цехів машинобудівних заводів. Метою методичних вказівок є заповнення недоліку технічної літератури з проектування механоскладальних дільниць та цехів, для чого вони містять необхідні нормативні дані. Під час виконання практичних робіт студенти отримують комплекс знань, необхідних для проектування механоскладальних виробництв, навички самостійної розробки планувань обладнань, дільниць та цехів механоскладальних заводів, вміння виявляти найбільш економічні варіанти проектних рішень, які дозволять при значному рівні продуктивності виробництва отримувати вироби з мінімальною собівартістю. Методичні вказівки призначені для студентів напряму підготовки 6.050502 «Інженерна механіка» денної і заочної форм навчання, що виконують за навчальним планом практичні роботи, можуть бути також корисні при виконанні дипломного проекту. ББК 34.5-4-02
© Нерубащенко А. В., 2014 © Первомайський політехнічний інститут національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова, 2014 © Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, 2014 ЗМІСТ
ВСТУП
Розвиток машинобудування в зв’язку з переходом машинобудівних заводів до ринкової економіки неможливий без технічного переоснащення всього народного господарства України. Тому особливе значення надається створенню високоефективних автоматизованих механоскладальних виробництв на базі технічної перебудови, а також реконструкції діючих виробництв і застосуванню сучасного обладнання та засобів керування на всіх етапах виробничого процесу. Дисципліна «Механоскладальні дільниці та цехи у машинобудуванні», є профілюючою та завершальною в системі підготовці фахівців за напрямом підготовки 6.050502 «Інженерна механіка». Викладання дисципліни має на меті вивчення основ проектування механоскладальних дільниць та цехів машинобудівного виробництва, функціональне призначення його окремих підрозділів, принципи їх проектування. Відповідно освітньо-кваліфікаційній характеристиці підготовки бакалаврів за напрямом 6.050502 – «Інженерна механіка» завданням дисципліни «Механоскладальні дільниці та цехи у машинобудуванні» є вивчення основних вимог та загальних правил проектування сучасного механоскладального виробництва. Внаслідок вивчення дисципліни: Студенти повинні знати: - основні принципи проектування виробничих об’єктів; - положення, яких необхідно дотримуватись при виконанні проектних робіт; структуру проекту, послідовність його виконання; - прийняття схеми планування механоскладальних цехів, виходячи з прийнятого типу виробництва; Студенти повинні вміти: - користуватись учбово-методичною літературою, довідниками, комп’ютерними програмами, для вивчення дисципліни; - обирати сітку колон механоскладального цеху, визначити склад ремонтних, заточувального, інструментального відділень, їх розміщення на території механоскладального цеху на машинобудівному підприємстві. Зміст дисципліни «Механоскладальні дільниці та цехи у машинобудуванні» забезпечує підготовку фахівців з методики проектування сучасних механоскладальних виробництв і є профілюючою у підготовці інженерів-технологів. Тенденцією її розвитку є орієнтація на новітні засоби виробництва та повну автоматизацію виробничих процесів на заставі використання промислових роботів, мікрокомп’ютерної техніки, комплексних автоматизованих ліній, дільниць, цехів. Методичні вказівки розроблені на допомогу студентам у вивченні основних принципів та технологічних вимог щодо проектування механоскладальних дільниць та цехів у машинобудуванні. ПРАКТИЧНА РОБОТА № 5 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|