Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типові практичні завдання.

1. Знайти загальний розв’язок неоднорідної системи лінійних рівнянь за методом Гауса

  1. Обчислити комплексні корені: .
  2. Знайти ГМТ: .
  3. З’ясувати, чи є вектор лінійною комбінацією векторів ?

.

  1. Знайти ранг системи векторів, базу та подати решту векторів у вигляді лінійної комбінації векторів з цієї бази , .

6. Обчислити визначник: .

7. Обчислити значення многочлена від матриці .

8. Знайти обернену матрицю до матриці .

  1. Знайти загальний розв’язок неоднорідної системи лінійних рівнянь та фундаментальну систему розв’язків відповідної однорідної СЛР.

.

  1. Знайти ранг матриці в залежності від значення параметру .

.

  1. Знайти найбільший спільний дільник многочленів і .
  2. Визначити кратність кореня многочлена .
  3. Відділити кратні корені многочлена
  4. Побудувати многочлен найменшого степеня, який має корінь (-1) кратності 2; корені 3, 2-i,I- прості, якщо коефіцієнти цього многочлена – дійсні, комплексні.
  5. Знайти базиси суми та перетину підпросторів та .
  6. Довести, що многочлени утворюють базис простору , якщо .

17. Довести, що кожна з двох систем векторів утворює базис, та побудувати матрицю переходу від базису Е до Е´, де

Е: , , ; Е´: , , .

  1. Розглянемо площину .

- Знайти відстань від до площини ;

- Скласти рівняння площини, що проходить через А паралельно площині .

19. Відомі координати вершин тетраедра .
- Обчислити об'єм тетраедра.
- Скласти загальне рівняння однієї грані та канонічне рівняння одного ребра тетраедра.
- Обчислити площу трикутника АВС.


Читайте також:

  1. II. Перевірка домашнього завдання.
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Практичні завдання
  11. II. Практичні завдання.
  12. V. Завдання.




Переглядів: 562

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перпендикулярно данной прямой | Лекція 15 (4 год.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.