Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІV. Правила поведінки в комп’ютерному класі. Завдання від Ганнусі.

Тестування.

1. Тривалість безперервної роботи учня 2-го класу за комп’ютером не має перевищувати:

45 хв;

1 год;

15 хв;

30 хв.

2. На якій відстані від очей користувача має знаходитися екран монітора?

1 м;
40-50 см;
60-70 см;
30-40 см.

3. Чого не можна робити з екраном комп’ютера?

дивитися на нього;
змінювати його розміри;
змінювати його вигляд;
торкатися до нього руками.

4. У якому одязі не можна працювати за комп’ютером?

у червоному
у парадному
у робочому
у вогкому.

5. Куди не можна класти сторонні предмети у комп’ютерному класі?

на стіл;

у портфель;
на пристрої комп’ютера;
на підвіконня.

6. У разі виникнення несправності у комп’ютері слід:

негайно її виправити;
продовжувати працювати;
повідомити вчителя про несправність;
вимкнути ПК.

7. Чого не можна робити з тильною стороною дисплея?

дивитися на неї;
торкатися до неї руками;
спрямовувати її до стіни;
читати на ній написи.

 

V. Робота з підручником .

- Прочитайте інформацію з підручника на с.7 та пригадайте, які бувають комп’ютери.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 523

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІІ. Логічна розминка. Завдання від Мудрунчика | VІ.Робота в парах. Завдання від Елзіка.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.