Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. Оголошення теми уроку.

В Інтернеті є багато цікавої і корисної інформації. Ви вже знаєте, що

вона розміщується на веб-сайтах, кожен з яких має свою адресу. За цією

адресою сайт легко знайти. Проте що робити, якщо ми не знаємо, на якому

сайті знаходиться необхідна інформація, або не знаємо точну адресу

потрібного нам сайту?

Сьогодні на уроці ми навчимось шукати потрібну інформацію в Інтернеті.

Тема сьогоднішнього уроку: «Пошук в Інтернеті»

VІ. Вивчення нового матеріалу.

Розповідь учителя.

Існують спеціальні сайти-довідники, що, як і друковані каталоги, містять

переліки сайтів різної тематики. Але веб-сайт може оновитися, тобто

змінитися, тому що його господар може розмістити там нову інформацію або

видалити стару. І насправді, веб – як живий океан, який постійно змінюється.

Для того, щоб отримати найсвіжішу інформацію про те, що нас цікавить,

використовують пошукові сервери. Це потужні комп’ютери зі спеціальними програмами, які постійно борознять веб-“океан”, переглядають усі сторінки,

що знаходять у мережі, і в будь-який момент готові дати нам відповідь на

запитання, де знайти потрібні нам відомості.

Пошукових серверів існує багато, і кожен з них має власну веб-сторінку.

На цій сторінці обов’язково є поле, в яке можна ввести запит. Проте запит –

це не запитання. Це характерне слово або кілька слів, або характерна фраза.

Коли запит буде зроблено, сервер почне пошук. Він перегляне всі дані, що

накопичив, і знайде усі веб-сторінки, де зустрічається слово або фраза, яку

ми ввели.

Пошук може тривати певний час, і врешті-решт на екрані з’явиться

список усіх знайдених сторінок з їхніми адресами. Цей список може бути

величезним. Тоді треба уточнити запит – включити в нього ще одне або

кілька слів або інакше сформулювати характерну фразу. Характерні слова у

запиті відокремлюються пропуском, а характерна фраза береться в лапки.__


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок уроку.
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.
  12. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 459

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота в парах. | Робота з підручником с. 68-69.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.