Тема. Управління оборотним капіталом організацій споживчої кооперації та шляхи підвищення його ефективності
Вступ
1. Теоретичні основи управління оборотним капіталом організацій споживчої кооперації.
2. Фінансово-економічна характеристика діяльності суб’єкта господарювання та постановка аналітичної роботи.
3. Аналіз стану, структури, динаміки та джерел формування оборотного капіталу.
4. Оцінка ефективності управління оборотним капіталом.
5. Шляхи підвищення ефективності управління оборотним капіталом організацій споживчої кооперації.
Висновки та пропозиції
Читайте також: - C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
- CMM: зрілість організацій і процесів
- ERP і управління можливостями бізнесу
- H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
- I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
- I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
- II. Організаційний момент.
- III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
- ISO9000. Як працює система управління якістю
- IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
- Oracle Управління преміальними
- Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|