Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІНДИВІДУАЛЬНі ЗАВДАНня ТА завдання, що виносяться на залік

На залік виносяться питання, які мають узагальнюючий, комплексний чи порівняльний характер, можуть передбачати необхідність порівняльного аналізу певних правових категорій, визначення особливостей судової медицини і психіатрії, або мають практичне спрямування; формулювання питання може припускати наявність знань кількох тем навчальної програми тощо.

1. Судово-психіатрична експертиза неповнолітніх, її особливості.

2. Взаємозв'язок криміналістичних, судово-психіатричних і судово-медичних досліджень при розслідуванні злочинів проти особи.

3. Судово-медична та судово-психіатрична експертизи, їх документація. Права, обов'язки та відповідальність експертів.

4. Види та об'єкти судово-медичних і судово-психіатричних експертиз. Порядок призначення експертизи.

5. Організація і структура судово-медичної і судово-психіатричної служб. Відділи обласних бюро судово-медичної експертизи.

6. Загальні принципи вилучення з місця події, упаковка і направлення на дослідження речових доказів з біологічними об'єктами (кров, сперма, слини, волосся).

7. Підстави призначення судово-психіатричної експертизи в кримінальному і цивільному процесах.

8. Питання осудності при судово-психіатричній експертизі обвинувачених. Формула неосудності. Судово-психіатрична оцінка психічних захворювань, які виникли після скоєння злочину.

9. Основні положення інструкції про порядок невідкладної госпіталізації психічно хворих.

10. Судово-психіатрична експертиза свідків і потерпілих. Судово-психіатричне обстеження засуджених. Рішення, які приймаються при виявленні хронічних і тимчасових розладів їх психічної діяльності.

11. Правоздатність і дієздатність психічно хворих. Медичний і юридичний критерії недієздатності.

Завдання

ІНДИВІДУАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ (ВИБІРКОВі)

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 550

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перелік питань, що охоплюють зміст робочої програми дисципліни | Теми для виконання завдань наукового характеру

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.