МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Функціональна пропедевтика в початковій школіПоняття функції є одним із фундаментальних математичних понять. Велика увага його формуванню надається в курсі математики середньої школи. В початковій школі формуються початкові уявлення про функціональну залежність, хоч можливості досить обмежені, але вчитель повинен їх використовувати. І етап Одні з найпростіших видів функціональної залежності є пряма і обернена пропорційності. Якщо є 3 величини а, b, с і відношення двох дорівнює третій, тобто , причому а (це третя величина) стала, то перші дві величини змінюються прямо пропорційно. Чим більша кількість, тим більше вартість при однаковій ціні. Ціна = Якщо ж одна з трьох величин дорівнює добутку двох інших, тобто , і її значення однакове (стале), то дві інші пов’язані обернено пропорційною залежністю. Вартість = ціна · кількість ↓ ↓ ↓ стала = k у х (однакова) При сталій (однаковій) вартості чим більша кількість, тим менша ціна і навпаки. У початковій школі учні отримують перші уявлення про ці залежності. І перш за все тому, що вони мають загальноосвітнє значення, зустрічаються в повсякденному житті дітей.
Приклади:
З величинами діти знайомляться через задачі. Спочатку вчаться розв’язувати прості задачі з пропорційними величинами (після ознайомлення з діями ділення і множення). Перші уявлення – при ознайомленні з конкретним смислом дії множення. Наприклад: Маса однієї посилки 3кг. Яка маса 6 таких посилок? Маса порося 18кг. Яка маса 3-х поросят? Банка вміщує 3л соку. Скільки соку треба, щоб заповнити 4 таких банки? На дитяче пальто витрачають 2м драпу. Скільки таких пальт можна пошити з 6м драпу? Перші задачі спочатку можна коротко записати «традиційно». 1 пос. – 3 кг 6 пос. – ? А далі показати інший варіант в таблиці.
Якщо важко вибрати дію, ілюструємо кресленням:
Далі звертається увага на зв'язок між величинами; як знаходити масу 1 предмета, кількість, загальну масу і т.д. Тобто встановлюється залежність між величинами і формулюються висновки.
Корисні вправи:
і з іншими величинами.
Аналогічно: однакова кількість (4; 4; 4; 4) однакова вартість (40; 40; 40; 40). Кожний рядок – окрема задача. Встановлюємо, про які величини йдеться в задачі. Які величини відомі? Яку треба знайти? Як? Далі аналізуємо: 1. Зростає кількість; зростає вартість (ціна стала). 2. У скільки разів зростає кількість, у стільки разів зростає вартість. У цій роботі потрібна система. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|