Напрямки виховної роботи, державно-патріотичне виховання, військове виховання, правове виховання, моральне виховання, естетичне виховання, фізичне виховання, релігійне виховання, економічне виховання, екологічне виховання, методи виховної роботи, метод переконання, метод заохочення, метод примушення, метод прикладу, метод вправи, метод змагання, метод критики, форми виховної роботи, єдиний виховний день командування, вечір вшанування кращих військовослужбовців, усний часопис, мітинг, диспут, тематичний вечір, вікторина, екскурсія, культпохід, година духовного відродження, інформування, вечір запитань та відповідей.
Завдання і тести для самоконтролю
1. Дайте визначення напрямків виховної роботи, назвіть основні з них.
2. Сутність і зміст державно-патріотичного виховання.
3. Назвіть основні форми фізичного виховання.
4. Дайте визначення сутності методів виховної роботи, назвіть основні з них.
5. Назвіть основні умови ефективного застосування методу змагання.
6. Педагогічні умови застосування методу примушення.
7. Назвіть основні умови дієвості застосування методу заохочення.
8. Дайте визначення сутності форм виховної роботи.
9. Методика проведення вечора вшанування кращих військовослужбовців.
10. Порядок підготовки усного часопису.
11. Методика проведення вечора запитань і відповідей.
12. Правове виховання – це:
а) об’єкт виховної роботи;
б) засіб виховної роботи;
в) напрямок виховної роботи.
13. Усний часопис – це:
а) короткі виступи, по 10–15 хв кожний, з художніми заставками;
б) дискусія особового складу на актуальну тему;
в) опитування особового складу з будь-якої теми гуманітарної підготовки.
14. Переконання – це:
а) метод виховної роботи;
б) суб’єкт виховної роботи;
в) завдання виховної роботи.
15. Форма виховної роботи – це:
а) систематичне проведення тестування і письмового опитування особового складу;
б) спосіб вираження змісту виховної дії суб’єкта виховного процесу на об’єкт виховання з певним застосуванням засобів виховної роботи;
в) один із напрямків виховної роботи.
Правильні відповіді: 12в, 13а, 14а, 15б.
Р о з д і л 7. ЗАСОБИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ У ПІДРОЗДІЛАХ