Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОЗДІЛ VI. ШЛЯХИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТА СТАНДАРТИЗАЦІЇ ОСВІТИ В ПРОВІДНИХ РОЗВИНУТИХ КРАЇНАХ ТА В УКРАЇНІ

Питання

1. Провідні критерії диференціації навчання у зарубіжній школі.

2. Особливості диференціації навчального процесу у школах США, Великобританії, ФРН, Франції, Японії, України.

3. Проблеми стандартизації в централізованих та децентралізованих освітніх системах.

4. Характеристика моделей західної школи.


Читайте також:

  1. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  2. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  3. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  4. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  5. V розділ. Товарна політика підприємства
  6. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  7. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  8. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  9. X. Зарахування вступників на основі повної загальної середньої освіти, які досягли визначних успіхів у вивченні профільних предметів
  10. А) Грошова оцінка земель по Україні
  11. А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.)
  12. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США




Переглядів: 648

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформаційно-технологічний підхід до вирішення проблеми | Провідні критерії диференціації навчання у зарубіжній школі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.