РОЗДІЛ VI. ШЛЯХИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТА СТАНДАРТИЗАЦІЇ ОСВІТИ В ПРОВІДНИХ РОЗВИНУТИХ КРАЇНАХ ТА В УКРАЇНІ
Питання
1. Провідні критерії диференціації навчання у зарубіжній школі.
2. Особливості диференціації навчального процесу у школах США, Великобританії, ФРН, Франції, Японії, України.
3. Проблеми стандартизації в централізованих та децентралізованих освітніх системах.
4. Характеристика моделей західної школи.
Читайте також: - I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
- IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
- IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
- The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
- V розділ. Товарна політика підприємства
- VI розділ. Маркетингова цінова політика
- VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
- VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
- X. Зарахування вступників на основі повної загальної середньої освіти, які досягли визначних успіхів у вивченні профільних предметів
- А) Грошова оцінка земель по Україні
- А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.)
- А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|