Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінар (2)

1. Зміст управлінської діяльності та основні теорії управління. Функції менеджменту.

2. Організаційні структури управління та їх розвиток.

3. Сутність та цілі маркетингу. Принципи маркетингової діяльності.

 

Питання для самостійної роботи студентів

1. Зміст адміністративної (класичної) школи управління

2. Школа людських відносин: загальна характеристика.

3. Системний підхід та ситуаційні концепції в теорії управління.

4. Порівняльна характеристика японської та американської моделей менеджменту.

5. Стратегії маркетингової діяльності та управління ними.

6. Концепції ринкової діяльності. Маркетинг як особлива концепція.

7. Маркетинг в Україні.

 

Пошукові питання

1. Які основні причини виникнення менеджменту як виду діяльності та як науки?

2. Назвіть найвідоміші сучасні визначення менеджменту та зробіть їх аналіз.

3. В чому полягає відмінність термінів „управління”, „менеджмент” та „керування”?

4. В чому полягає зміст поняття „система управління”? З яких компонентів вона складається і який механізм її функціонування?

5. З’ясуйте сутність та взаємозв’язок понять: „цілі”, „завдання”, „функції”, „результати”.

6. Покажіть, як взаємопов’язані між собою функції менеджменту.

7. Визначте переваги та недоліки кожної з основних видів організаційних структур управління. В яких умовах доцільно застосовувати кожний з видів цих оргструктур?

8. Складіть алгоритм створення оргструктури організації.

9. В яких країнах і під впливом яких факторів вперше формується наукове осмислення управління як особливого виду людської діяльності?

10. Які основні проблеми управління поставила та вирішила наукова школа менеджменту? Назвіть основних її представників та їх здобутки.

11. Які основні причини виникнення школи адміністративного управління? Розкрийте зміст наукових досягнень в сфері менеджменту А. Файоля та М. Вебера.

12. В чому полягають особливості школи людських відносин та школи поведінкових наук?

13. Хто з вітчизняних вчених займався і займається проблемами управління? Назвіть їх і дайте коротку характеристику їх науковим досягненням.

14. В чому різниця між маркетингом і збутом продукції?

15. Чим відрізняється маркетинг у вузькому розумінні від маркетингу в широкому розумінні?

16. Що розуміється під поняттям “маркетинговий потенціал”?

17. Доведіть, що успішно працювати на сьогоднішньому ринку неможливо без розвинутої маркетингової системи.

18. Назвіть передумови та охарактеризуйте етапи утворення цільового ринку.

19. Назвіть стратегічні цілі маркетингу на кожній із стадій життєвого циклу товару.

20. Яка основна мета та завдання сучасного маркетингу?


Читайте також:

  1. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  2. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  3. Глава 3 Методика виконання студентами завдань з практичних і семінарських занятьта проведення таких занять. Підготовка та проведення змодельованих судових процесів
  4. До семінарських занять з дисципліни
  5. Завдання для семінарських занять
  6. ЗАГАЛЬНИЙ РОЗРАХУНОК ГОДИН ЛЕКЦІЙ, СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ, САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
  7. Заняття 13. Організація адміністративного судочинства. Провадження в суді першої інстанції. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  8. Заняття 15. Особливості провадження в окремих категоріях адміністративних справ. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  9. Заняття 3. Центральні та місцеві органи виконавчої влади. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  10. Заняття 6. Правовий статус об’єднань громадян в Україні. Особливості правового статусу фізичних осіб, що законно перебувають на території України. (Семінар – дискусія)
  11. Заняття 9. Притягнення до адміністративної відповідальності за правопорушення в окремих сферах державного управління. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  12. Запитання до семінару




Переглядів: 449

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тести, вправи, завдання | Тести, вправи, завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.