Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тести, вправи, завдання

Тест 1.З перелічених відповідей виберуть ту, яка найбільше відповідає сутності менеджменту:

а) діяльність, направлена на організацію матеріальних та нематеріальних потоків в організації;

б) вид професійно здійснюваної управлінської діяльності, направленої на досягнення поставлених цілей шляхом раціонального використання певних ресурсів в умовах ринкової економіки;

в) діяльність, направлена на мотивацію персоналу фірми для досягнення запланованих цілей.

 

Тест 2.Менеджмент як певний вид організуючої діяльності притаманний:

а) будь-яким економічним системам;

б) соціально-економічним неринковим системам;

в) ринковим соціально-економічним системам;

г) технічним та біологічним системам.

 

Тест 3.Засновником школи наукового менеджменту був:

а) А. Файоль; г) Г. Гант;

б) Е. Мейо; д) М. Фоллет

в) М. Вебер; е) Ф. Тейлор;

 

Тест 4.Психологічними проблемами особистості працівника в управлінні займалася школа:

а) наукового управління;

б)класична (адміністративна);

в) школа людських відносин і школа поведінкових наук;

г) школа науки управління (кількісних методів).

Тест 5. Який з перелічених сучасних підходів до менеджменту відображає необхідність постійного реагування організації на зміни в зовнішньому середовищі:

а) процесний; в) системний;

б) кількісний; г) ситуаційний.

 

Тест 6. В якій оргструктурі найчастіше виникають конфлікти управлінських рішень:

а) лінійній; в) дивізіональній;

б) функціональній; г) проектній.

 

Тест 7.Дивізіональна оргструктура побудована за принципом:

а) спеціалізації за функціями управління;

б) спеціалізації за виробничими підрозділами;

в) спеціалізації за товарами чи ринками.

Тест 8.

Маркетинг включає в себе:

а) дослідження ринку;

б) продаж і рекламу;

в) транспортування товару;

г) все вище перераховане.

 

Тест 9.

До функцій маркетингу належать:

а) реалізація товарів і послуг;

б) планування асортименту товарів і послуг;

в) дослідження форм і систем заробітної плати;

г) комплексне дослідження ринку;

д) управління просуванням товарів і послуг;

є) складання бізнес-плану підприємства.

 

 

Тест 10.

Стратегія маркетингу передбачає:

а) стратегію зростання фірми;

б) здійснення довготривалої політики інвестицій;

в) формування попиту;

г) досягнення комплексних середньо- та довготривалих цілей компанії.

 

 

Тест 11.

Тактика маркетингу означає:

а) планування та випуск нових і додаткових товарів;

б) врахування змін у потребах населення;

в) пошук ринків збуту;

г) формування та виконання завдань компанії по кожному ринку товару за короткий проміжок часу.

 

Тест 12.

Які із елементів маркетингу пов’язані з виробництвом товарів?

а) вивчення потреб населення;

б) забезпечення довготривалої результативності фірми;

в) аналіз обсягу товарообороту підприємства;

г) охорона патентних знаків.

 

Тест 13.

Які із елементів маркетингу пов’язані з розвитком послуг для населення?

а) вивчення потреб населення;

б) дослідження певного продукту (послуги);

в) просування товару шляхом реклами, стимулювання, збуту, персонального продажу;

г) продаж за цінами, нижчими за мінімально допустимі.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 837

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінар (2) | Тест 14.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.036 сек.