Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичні завдання

Завдання 1

Визначити сьогочасне і майбутнє положення бізнесу з погляду привабливості ринку за допомогою матриці БКГ (Бостонської консультаційної групи), абсолютну частку ринку і відносну частку ринку), побудувати графік і розробити стратегії в рамках матриці БКГ на підставі таких даних:

Вихідні дані

Найменування продукції Обсяг виробництва АТ “Здоров’я ”, тис. грн.  
2006р. 2007р. 2008р.
1. Димедрол   906,7   1010,3   2324,1 3757,1 1628,1 3976,3    
2. Піродоксим 556,4 1025,7 2757,1
3. Лідокаїн     1582,4   1728,1

Розробити відповідні висновки та рекомендації.

 

Завдання 2

Компанія “Цедар” володіє господарським портфелем з чотирьох секторів бізнесу, що належать до різних галузей:

підрозділ “М” (машинобудування);

підрозділ “Е” (електротехнічне обладнання);

підрозділ “К” (комплектуючі до комп‘ютерів);

підрозділ “З” (послуги зв‘язку).

Показники, що характеризують темпи зростання ринків у відповідних галузях і частки окремих підрозділів компанії, наведені нижче.

Сектор бізнесу Обсяг продажу, тис. грн. Річні темпи зростання ринку, % Найбільші конкуренти Обсяг продажу лідера галузі, тис. грн. Відносна частка на відповідному ринку
підрозділ “М” 400,0 АТ Тяжмаш 800,0 ?
підрозділ “Е” 50,0 АТ Прилад 550,0 ?
підрозділ “К” 600,0 СП Інфотек 400,0 ?
підрозділ “З” 200,0 АТ МТФ 180,0 ?

 

Необхідно за допомогою матриці BCG визначити позиції секторів бізнесу компанії “Цедар" і розробити оптимальну стратегію щодо розвитку компанії, враховуючи, як перспективи кожного підрозділу, так і необхідність оптимізації господарського портфеля.

 

Завдання 3

Проаналізувати позиції господарських підрозділів компанії "Цедар" за допомогою моделі GE/McKinsey, самостійно визначивши максимальний бал і оцінку для кожного з факторів, що характеризують сильні сторони підрозділу "К" (див. завдання 5) і його ринкову привабливість.

Фактори аналізу конкурентної позиції підрозділу «К»

Сильні сторони підприємства (вісь ОХ) Макс. бал Оцін-ка Індикатори ринкової привабливості (вісь ОY) Макс. бал Оцін-ка
1. Відносна частка ринку     1.Темпи зростання ринку    
2. Зростання частки ринку     2.Диференціація продукції    
3. Дистриб’юторська мережа     3.Особливості конкуренції    
4.Ефективність мережі дистрибуції     4.Норма прибутку в галузі    
5. Кваліфікація персоналу     5. Цінності споживачів    
6. Відданість споживачів продукції підприємства     6. Відданість споживачів торговій марці    
7. Технологічні переваги, патенти, ноу-хау          
8. Маркетингові переваги          
9. Гнучкість          
Загальна оцінка, балів      

Відповідно до позицій підрозділу компанії у моделі GE/McKinsey визначити рекомендовану стратегію за Нейлором і Деєм, порівняти висновки з результатами стратегічного аналізу за допомогою моделі BCG.

 

Завдання 4

Проаналізувати позиції господарських підрозділів компанії "Цедар" за допомогою моделі Shell/DPM, самостійно визначивши максимальний бал і оцінку для кожного з факторів, що характеризують сильні сторони підрозділу "M" (див. завдання 5) і його ринкову привабливість.

 

 

Фактори аналізу конкурентної позиції підрозділу «M»

Сильні сторони підприємства (вісь ОХ) Макс. бал Оцін-ка Індикатори ринкової привабливості (вісь ОY) Макс. бал Оцін-ка
1. Відносна частка ринку     1.Темпи зростання ринку    
2. Дистриб’юторська мережа     2.Норма прибутку в галузі    
3. Ефективність мережі дистрибуції     3. Ціна покупців    
4. Технологічні навички     4. Відданість споживачів торговій марці    
5. Ширина та глибина товарного ряду     5. Галузеві бар’єри    
6. Наявність та ефективність використання обладнання     6. Вплив держави у галузі    
7. Розташування     7. Рівень використання потужностей галузі    
8.Ефективність виробництва     8.Замінюваність продукції    
9. Крива досвіду     9. Іімідж галузі у суспільстві    
10. Якість продукції          
11. НДКР потенціал          
12. Економія на масштабі виробництва          
13. Післяпродажний сервіс          
Загальна оцінка, балів      

Відповідно до позицій підрозділу компанії у моделі Shell/DPM визначити рекомендовану стратегію, порівняти висновки з результатами стратегічного аналізу за допомогою моделі BCG.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 477

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 1 | Тема 10. АЛЬТЕРНАТИВНІСТЬ У СТРАТЕГІЧНОМУ ВИБОРІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.