МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Модель решітки стилів управління60-ті роки Р. Блейкта Дж. Моутон Модель «Решітки стилів управління» В основі моделі лежить два фактори: ¨ «орієнтація на людей» (concern for people) ¨ «орієнтація на роботу» (concern for production) Модель «Решітки стилів управління» Стилі управління. Р. Блейк і Дж. Моутон ¨ Нульовий менеджмент (1.1. «менеджмент переживання»). Менеджер такого типу не прагне ні до чого. Це "нуль", який рівний "нулю". Такий менеджер не прагне ні до досягнення результатів, ні до встановлення людських стосунків. ¨ Авторитарний менеджмент (1.9. «менеджмент наказ-виконання»). Стиль управління, що повністю орієнтований на виробництво, не приділяє уваги людині. Цей тип менеджера відповідає жорсткому курсу адміністратора, для якого головне, — результат роботи, а не людина, для нього людина — ніхто. ¨ Основний напрямок роботи менеджера — всеосяжний контроль. Виконавці при такому керівництві, як правило, відмовляються від ініціативи в роботі і прагнуть уникнути відповідальності. Наслідком такого ставлення до роботи з боку персоналу є взаємна неприязнь. Менеджер такого стилю управління часто знаходиться в стресовій ситуації, яку нерідко сам ініціює. Такий тип управління не вважають ефективним. Стилі управління. Р. Блейк і Дж. Моутон ¨ Менеджмент компромісу (5.5. менеджмент «золотої середини»). Означає тип управління, який є "компромісом". Це — "золота середина", коли сам менеджер і його виконавці не прагнуть ні до позитивних результатів праці, ні до встановлення нормальних людських умов для праці ¨ Делікатний менеджмент(9.1. менеджмент «лайкових рукавичок»). Головна увага приділяється людині. Він також не є ефективним, оскільки не приділяє належної уваги завданням виробництва. Головне для керівника — збереження хороших відносин з працівниками Він по-справжньому не мотивує співробітників на досягнення успіхів в роботі. Результатом є відсутність ініціативи і втрата інтересу до роботи. Такий тип управління не є результативним. ¨ Командний менеджмент (9.9.). Це — ідеальний тип менеджера, який є найбільш ефективним в порівнянні з попередніми, який прагне отримати найкращі результати сам і мотивує на це своїх підлеглих. Він враховує основні людські потреби, включаючи і соціальні. Він будує завдання так, щоб працівники могли бачити можливості самореалізації і підтвердження власної значущості. Недоліки теорії поведінки: ¨ Відсутність обліку змінних ситуації(Robbins, S., 2000). ¨ Наприклад, особливості працівників, специфіка завдання тощо. Зокрема, при виконанні нових та складних завдань, стиль, орієнтований на людину, буде набагато ефективнішим. В сфері обслуговування стиль, орієнтований на завдання, теж є набагато ефективнішим. Читайте також:
|
||||||||
|