МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Структура уроку письма на вивчення нової буквиУже в період навчання грамоти виконувані учнями графічні вправи, пов’язані з засвоєнням конфігурації рукописної літери, мають бути спрямовані і на досягнення більш перспективної мети — формування у школярів орфографічне правильного письма. А тому загальна структура уроку письма, на якому вивчається нова буква, як і уроку читання, підпорядковується найважливішому принципові навчання грамоти за звуковим аналітико-синтетичним методом — «від звука до букви». Це означає, що перед суто графічними вправляннями в написанні тієї чи іншої літери учні мають виконати ряд аналітико-синтетичних вправ зі звуками, які позначаються на письмі даною буквою. На уроці письма виконується також робота, пов'язана із розвитком мовлення і мислення школярів, приділяється значна увага виробленню у них умінь і навичок загальнонавчального характеру, зокрема працювати всім класом в однаковому темпі, ритмічно. Основна частина уроку на вивчення, наприклад малої букви з складається з таких етапів і видів роботи: І. Звукові аналітичні і синтетичні вправи зі звуками [з], [з'] 1.Впізнавання звуків у заданих учителем словах з визначенням місця звучання (на початку, в середині, в кінці). Пропонуються, наприклад, слова: заєць, коза, віз, сажа (!), залізний, зяблик, узяв, калюжа (!), злазь, візерунки, друзі, жасмин (!), зелений. 2.Доповнення складу із звуками [з], [з'] для утворення слів; залі (зо), гро(за), моро(зи), ва(за, зон), ві(зок)> бере(за), мага(зин) та ін. 3.Утворення складів типу злиття із звуком [з] (за, зо, зу, зи, зе), II. Показ зразка писаної літери з у сітці зошита (збільшеної в 20 разів). ІІІ. Аналіз будови букви з переліком її елементів (верхня дужка, схожа на правий півовал, і нижня дужка, яка переходить у нижню петлю). IV. Засвоєння конфігурації літери з. 1.Показ написання букви на дошці з поясненням послідовності 2.«Писання» учнями букви в повітрі з орієнтацією на показ учителя. 3.Аналіз зразка букви в зошитах, усне пояснення порядку зображення елементів. V. Вправи з письма. 1.Писання літери за пунктирними зразками у зошиті (на друкованій основі). 2.Писання трьох літер (самостійно). Зіставлення написаних літер із зразком. Аналіз помилок. VI. Фізкультхвилинка. VII. Дописування рядка літери з, VIII.Звукобуквений аналіз слова візок з побудовою схеми фішками і викладанням а букв розрізної азбуки. IX.Динамічна пауза. X. Писання другого рядка букви (друга частила рядка — письмо під такт). XI. Звуковий аналіз слова зима з наступним записом за зразком. XII. Добір слів із звуком [з],які відповідають на питання що робити? (казати, возити, різати, лазити, збирати, в'язати, зустрічати та ін.). XIII.Складання з одним із слів (на вибір) речення. XIV.Підсумок уроку. — Яку букву навчилися писати? Які звуки позначаються цією буквою?
Читайте також:
|
||||||||
|