МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Крива байдужості та її властивостіПлан Тема 3. Ординалістська теорія поведінки споживача Мета: розкрити механізм визначення стану рівноваги споживача з позицій ординалістської теорії поведінки споживача
1. Крива байдужості та її властивості 2. Стан рівноваги споживача 3. Основні види кривих байдужості 4. Кутова рівновага: сутність та основні види
Література: [1, с. 70-74, 78-83], [2, с. 48-49; 51-54; 56-58], [3, с. 39-43], [4, с. 127-130; 131-132], [5, с. 66-75, 79-92], [6, с. 94-99; 112-120; 124-129; 132-139]
В основі ординалістського підходу лежать такі умови, за яких споживач надає перевагу товарам та послугам. Система переваг споживача включає: 1. Здібність до ранжування альтернатив Це здібність людей ранжувати альтернативні комбінації товарів та послуг у тому порядку, який характеризує різний рівень задоволення від їх споживання. Якщо є дві альтернативи, споживач може віддати перевагу одній з них, або не розрізняти їх між собою. 2. Транзитивність потреб споживача Це послідовність задоволення потреб, певний логічний зв’язок між різними ступенями задоволення потреб. Якщо споживач віддає перевагу набору А перед набором В, а набору В перед набором С, це означає, що набір А має перевагу перед набором С. Транзитивність означає узгодженість у відданні переваги. 3. Ненасичуваність – більша кількість товару має перевагу над меншою. Споживач завжди захоче отримати більшу кількість товару, а не меншу, якщо товари якісні. Потреби в товарах та послугах не можуть бути цілком насиченими. 4.Субституціональність – споживач згоден відмовитись від невеликої кількості блага А, якщо йому запропонують замінити його більшою кількістю блага-субститута. 5.Спадна гранична корисність – гранична корисність будь-якого блага зменшується зі збільшенням загальної кількості, яку споживач має. Мета споживацького вибору – максимізація задоволення потреб споживача, але ресурси споживача, як і будь-якого іншого суб’єкта, обмежені відносно його бажань. Поведінка споживача – це процес формування попиту споживачів нa різноманітні товари та послуги. Моделювання процесу прийняття рішення споживачем охоплює три етапи: - визначення індивідуальних смаків та уподобань; - визначення його можливостей, виходячи з його доходу та ринкових цін на блага; - суміщення бажань споживача з його можливостями, тобто визначення імовірного вибору, що максимізує добробут споживача. Споживач при купівлі певної кількості благ спирається на систему переваг, в основі якої знаходиться проблема байдужості. Крива байдужості демонструє всі можливі комбінації двох товарів, що дають споживачу рівний обсяг задоволення потреб, чи користі (рис.3.1).
Qy U
U Qx Рис. 3.1. Крива байдужості
Читайте також:
|
||||||||
|