МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗавданняКожному із наведених нижче положень, відмічених цифрами, знайдіть відповідний термін або поняття: а) рідкісність; б) предмет економічної теорії; в) нормативна економіка; г) позитивна економіка; д) мікроекономіка; е) макроекономіка; ж) індукція; з) дедукція; і) гіпотеза; к) принципи (закони); л) кореляція; м) логічна помилкова побудова; н) допущення за інших рівних умов; о) економічне мислення.
1. Метод, з допомогою якого гіпотеза перевіряється реальними економічними фактами. 2. Припущення, у відповідності з яким інші факти, за виключенням тих, що використовуються в аналізі, розглядаються як постійні. 3. Метод, що базується не узагальненні фактів. 4. Обмеженість ресурсів, необхідних для задоволення безмежних потреб. 5. Вивчення ефективного використання обмежених виробничих ресурсів, необхідних для задоволення потреб суспільства. 6. Узагальнення, що характеризують мотиви і практику поведінки індивідів і інститутів. 7. Частина теоретичної економіки, яка досліджує економіку як єдине ціле. 8. Напрямок в економічній науці, що базується на оціночних судженнях того, якою повинна бути економіка, її цілі і політика. 9. Прийняття раціональних рішень на основі співставлення витрат і доходів. 10. Частина економічної теорії, яка досліджує відособлені економічні одиниці (фірми, галузі, сімейні господарства). 11. Аналіз фактів (даних), на основі яких формулюються принципи економічної поведінки. 12. Некоректний хід суджень, у відповідності з яким одна подія попередня другій розглядається як її причина. 13. Систематично обумовлений зв'язок між двома явищами. 14. Наукове передбачення, що висувається для пояснення певного явища, яке вимагає всебічної перевірки на практиці і теоретичного обгрунтування для того, щоб стати достовірною теорією.
Тема 2. Основні проблеми організації економіки. 4 години. Заняття перше. 1. Суспільне виробництво і види економічних ресурсів (факторів виробництва). 2. Взаємодія і розвиток факторів виробництва.
Заняття друге. 1. Ефективність економіки. Крива виробничих можливостей. 2. КВМ і перспективи економічного зростання. 3. Основні моделі економічних систем.
Теми рефератів. 1. Економічні ресурси України та проблеми ефективного їх використання. 2. Змішана економіка та механізм її функціонування.
Нові поняття і категорії. Економічні проблеми. Виробничі ресурси. Праця. Капітал. Земля. Підприємницький талант. Засоби виробництва. Економічна ефективність. Повна зайнятість. Крива (лінія) виробничих можливостей. Альтернативні витрати. Економічний ріст. Командна економіка. Традиційна система. Змішана економіка. Технологія.
Читайте також:
|
||||||||
|